Skip to main content

Ik twijfel tussen het nemen van een Oppo a72 (voor mij nog onbekend merk) of een Samsung a32.

Ik zie dat er qua functies/technische aspecten, er weinig verschillen zijn. 

Voor mij is belangrijk dat het muziekgeluid erg goed is. Daarnaast moet de batterij het lang kunnen volhouden en de bediening moet gewoon gebruiksvriendelijk zijn. 

De samsung komt 1 euro duurder uit per maand, dus dat is niet het probleem. Gebruik van 5G is niet echt noodzakelijk voor mij. 

Reviews op internet van de Oppo brengen me aan het twijfelen om toch voor de Samsung te gaan. Over de Samsung kan ik erg weinig reviews vinden. Vergelijken is wat dat betreft lastig. 

Wie kan mij hierin wat helpen, welk toestel beter is????

BVD

Rob

Hoi @Robbiesee,

Welkom op de Community! Wat een leuke vraag. 

Oei lastig deze keuze! Heel begrijpelijk dat je twijfelt want het zijn allebei toffe toestellen met een goede prijs / kwaliteit verhouding! Veel waar voor je geld toch? Samsung is natuurlijk bekender maar Oppo is ook een goed merk dat steeds meer bekendheid krijgt! De Samsung is pas net uit dus ik denk dat reviews binnenkort wel komen!  Misschien kan je een winkelafspraak maken bij een winkel waar deze toestellen te koop zijn dan kan je ze in het echt bekijken. 

Succes met kiezen! Laat je ons weten welke het is geworden?