Ik wil mijn abonnement verlengen met toestel, maar mijn aanvraag is afgewezen. Geen betaalachterstand, geen BKR-getoets maar wel afgewezen. Ik begrijp gewoon niet.ik ben al meer dan 10 jaar tele2-klant.
Je geeft aan dat er niet BKR getoetst wordt? Dus je toestel lening is €250 of lager?
Hallo
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw verlenging.
Supertof dat je al 10 jaar klant bent bij ons! Dat gaan we natuurlijk zo houden. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie geen blokkades staan en ook geen bestelling. Je bent buiten contract dus je kan verlengen! Hoe heb je jouw verlenging geplaatst? Ik raad je aan om het via onze klantenservice te regelen, mocht er dan iets zijn dan kan het direct onderzocht worden. Je kan telefonisch of via livechat verlengen: https://www.tele2.nl/klantenservice#contact.
Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. Laat je weten of het is gelukt met de verlenging? De Community staat voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.