Beste,
Sinds een aantal maanden ervaar ik dat de verbinding wordt verbroken naar het (op tijd) activeren van een bundelbooster. Ik moet dan de verbinding "herstellen" door mijn toestel even in vliegtuigmodus te zetten. Dat heeft tot gevolg dat ik bijvoorbeeld uit mijn eigen teamsvergadering wordt gezet hetgeen nogal storend is.
Ik heb hetvolgende al uitgesloten:
- het ligt niet aan mijn mobiel of instellingen.
Ik zou graag antwoord willen op deze vragen:
- Klopt mijn veronderstelling dat veroorzaakt wordt door een fout in het systeem van Tele2? (Het lijkt me namelijk niet een normale werkwijze en ik zie deze handeling niet terug in de gebruikersvoorwaarden/"handleiding" van tele2).
- Zo ja, welke acties zijn er al uitgezet om het probleem op te lossen (dit probleem is al maanden bekend zie ik op het forum).
- Op welke termijn kan ik (en met mij de vele anderen die ditzelfde probleem ervaren) een oplossing verwachten?
Vriendelijke groeten,
Wiemer.