beantwoord

abbonnemt overgezet

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 63 x bekeken

Goedemiddag,

ik heb gister een nieuw abonnement bij jullie afgesloten en hierdoor overgestapt van vodafone naar tele 2. Ik kreeg vandaag een bericht dat mijn nummer vandaag gelijk zou worden overgezet aangezien ik nummerbehoud had aangevraagd. Ik heb alleen nog niet mijn nieuwe simkaart gekregen en mijn oude is nu stopgezet dus ik heb geen bereik meer en kan niet meer bellen en smsen. In het bericht dat ik had gekregen stond dat als ik geen bereik meer had ik de nieuwe simkaart erin moest doen, maar aangezien ik deze nog niet heb kan dat dus niet. Heeft u hier misschien een oplossing voor of weet u wanneer ik mijn nieuwe simkaart binnenkrijg want ik vind het best wel vervelend dat niemand mij meer kan bereiken en ik zelf ook niemand kan bereiken.

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 5 March 2021, 12:04

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dat is wel heel bijzonder, normaal hanteert Vodafone een opzegtermijn van 1 maand. Als je abonnement gisteren is goedgekeurd wordt je simkaart verstuurd. DIe is er meestal binnen 2-3 dagen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Britttiman,

Welkom op de Community en bij de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met jouw nieuwe abonnement.

Wat tof dat je voor ons hebt gekozen! Dat vinden we leuk om te horen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je nu de nieuwe simkaart wel ontvangen hebt en dat het tijdelijke nummer is geactiveerd. Dat is top! Het nummer wat jij bij Vodafone hebt nemen wij over op het moment dat jouw abonnement daar stopt! Zoals Eric aangeeft hanteren de meeste providers 1 maand opzegtermijn. Laat je ons weten of het gelukt is?

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!