De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ook opoe zit er wel eens naast qua datum, laatst nog om mijn vorige topic 🤦🏻♀️ Maar nu goed: 26 Maart 2021 heb ik een iPhone 12 besteld en ook ik maakte de fout dat ik met nummerbehoud had aangeklikt en dit moest een verlenging zijn. De medewerker heeft mij toen geholpen en er voor gezorgd dat ik de simkaart van het nieuwe nummer kon gebruiken onder mijn huidige nummer die ik wilde behouden. Dit kon tot juli 2021 en dan moest ik de simkaart vervangen met een nieuwe en die van maart 2021 zou komen te vervallen en ik kreeg van maart tot augustus een teruggave van de kosten. Nu staat er dat ik als ik wil verlengen ik moet wachten tot 24-3-2023. Dus over 156 dagen, dit is ingegaan op 24-7-2021 maar deze datum klopt niet omdat op 26-3-2021 mijn contract is ingegaan en ik ook gebruik ben gaan maken van het abonnement. Dus eigenlijk zou ik dan mogen verlengen op ongeveer 26-11-2022 ? Dus dan ongeveer over 39 dagen? Klopt dat of zit ik qua aantal dagen er naast? Ik zou heel blij worden als
Ik heb mijn PUK code nodig en het plasticje waarop dit staat heb ik al lang niet meer. Het is onmogelijk om via de (verschrikkelijke) chatbot met een medewerker in contact te komen en wat ik ook maar ingeef, ik word telkens naar de Community doorverwezen. Ik word niet eens in een wachtrij gezet, er wordt gewoon gezegd dat alle medewerkers bezig zijn. En dat terwijl ik prima wil wachten. De enige suggestie die ik krijg is om de klantenservice te bellen, maar dat gaat nogal lastig als ik mijn telefoon niet kan openen. Is er uberhaupt iets wat ik nu kan doen. Mijn dichtstbijzijnde Tele2 punt zit niet bepaald om de hoek.
Bij toeval zie ik dat tele2 mijn abonnement verlengd heb tot oktober 2024???Vreemd ik heb nergens omgevraagd?
Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen, alleen lukt het maar niet om te activeren... Heb ook geprobeerd jullie te bereiken door te bellen, maar telkens al voordat ik iemand eraan heb, hangt die automatisch op.. Kan iemand met aub helpen?
Ik kan niet op mijn mobile inloggen wordt puk code gevraagd die heb ik nietIk heb hem nodig kunt u mij helpen a.u.b
I am moving abroad in December and I’ve read in the forums on tele2.nl from tele2 that it is possible to end your subscription early without having to pay the rest of the service costs if you can prove you are emigrating. When I have contacted tele2 customer service they tell me I need to pay for all of the services and the device cost. Has anyone cancelled a mobile subscription when moving abroad that can advise me?
Hi, I came back to the Netherlands and i got new sim card but there's no service,I tried to activate it following the instructions on the website but it didn't work!
Hoi! Ik ben verhuisd naar Engeland, maar heb mijn abonnement bij tele2 behouden. Ik heb een aantal keer naar Britse nummers gebeld en daar zijn geen extra kosten voor berekend, zoals ik kan zien als ik online inlog. Maar nu heb ik een Britse bank gebeld (redelijk lang aan de lijn gehangen), en nu wordt dat niet uit mijn bundel gehaald en heb ik dus aanzienlijke kosten!! Ik vraag me af waarom dit zo is! het was een 0800 nummer als dat iets uitmaakt? GroetjesMerel
Hallo Tele2, Vannacht kreeg ik een mail voor mijn nieuwe mobiele contract. Deze geopend met mijn persoonlijke wachtwoord en tot mijn verbazing zag ik alleen maar puntjes achter bijv naam aanvrager en de rest. Beste tele2 kunt u me een leesbaar contract sturen?Graag hoor ik een reactie. Mvg, Danny
Good evening,Three days ago I bought an iPhone 13 with a monthly subscription. I had big issue and delays for having it delivered and this caused me huge problems and I have been totally unsatisfied with tele2 assistance since they couldn't help me at all, they just told me to go to mediaMarkt to buy it. For solving my problems, even if they were regarding tele2 as admitted by the operator, I had to spend 2 hours on the phone with the delivery company and they helped me in finding a solution for receiving the phone.Due to this troubles and my lost of trust in Tele2 I would like to cancel my subscription with immediate effect and I also would like to have reimbursed the first month I already paid since the sim is still not activated.Which data do you need for proceeding with the request? Thank you
Het viel mij op dat nieuwe & klanten die verlengen, gratis 5G krijgen bij Unlimited. Maar dit is niet het geval voor huidige Unlimited klanten, die moeten nog 2 euro extra betalen ervoor.Is hier een redenen voor behalve dan om het “aantrekkelijker” te maken voor nieuwe en of verlengers? Wel erg jammer dat huidige klanten achter gelaten worden.Met vriendelijke groeten,Skyrider
Ik ben mijn simkaart verloren, nu heb ik een nieuwe aangevraagd, maar deze kan ik alleen aciveren door te bellen. Alleen dat lukt me nu precies niet zonder simkaart.. Kan ik de nieuwe simkaart via een andere weg activeren?
Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen bij tele2 en daarbij mijn abonnement verlengen. Maar ik zit met het volgende: in oktober en november heb ik nog een 20gb internet bundel nodig. vanaf 1 december wil ik overgaan naar de allergoedkoopste bundel, omdat ik 8 maanden buiten europa ben, maar wel mijn nummer wil behouden. Wat kan ik het beste doen? Een mobiel kopen incl de aller goedkoopste bundel, direct upgraden naar 20gb, en over 2 maanden terugzetten? (gezien je anders niet kan downgraden) Als ik direct upgrade, hoe lang zal het dan duren voordat ik de 20gb heb, zit ik dan 1 maand zonder data?Ik kan ook eventueel het abonnement maandelijks opzegbaar maken, en overgaan op iets pre-paid voor 8 maanden, maar dit lijkt me net teveel gedoe voor 8 x 10 euro. Andere opties of problemen die ik niet zie? Advies is welkom. Bedankt, Luka
Ik heb een simonly abonnement dat maandelijks opzegbaar is, op naam van mijn moeder aangezien ik destijds nog minderjarig was. Ik wil graag een nieuw abonnement met toestel aanschaffen, op mijn eigen naam met hetzelfde nummer. Nu loop ik tegen 2 problemen aan:In de achternaam van mijn moeder staat een kleine spelfout. Als ik het contractovername formulier wil invullen krijg ik de melding dat dit niet kan omdat “de contractstermijn van het mobiele nummer al is afgelopen”Als ik een nieuw abonnement zou afsluiten met nummerbehoud, dan moet ik aansluitkosten betalen, wat ik uiteraard liever niet onnodig doe. Hoe zou ik dit het beste kunnen oplossen?
Hallo, mijn telefoonnummer stond in het Facebook-datalek. Ik heb mijn contract nu opgezegd omdat ik naar Duitsland ben verhuisd, maar je moet dit nummer niet aan andere mensen geven, omdat het op het dark web wordt verkocht. Neem dan contact met mij op, ik heb geen e-mail van je, en ik bel je niet meer in Nederland omdat het mij geld kost en je chat niet werkt.
Ik heb nu pas een nieuwe simkaart omdat me oude kapot is alleen ik kan niet bellen met de nieuwe simkaart na klantenservice omdat hij nog geactiveerd moet worden kan iemand me helpen ?
Zojuist via de Tele2 app mijn abonnement verhoogd voor 1 maand vanwege het vermoeden dat ik deze maand meer data zal gebruiken.In de app druk ik op ‘Abonnement wijzigen’ en zag ik de optie om meer data te kiezen. Er stond geen bedrag bij, dus ik dacht: “Prima, zou vast nog niet zichtbaar zijn en ik zie mijn nieuwe tarief wel in mijn totaaloverzicht voordat ik akkoord ga.” Daarna drukte ik vrolijk verder en stond er dat mijn nieuwe tarief € 0,00 zou zijn! Ik dacht: “Top! Misschien dat ik al langer klant ben en dat mijn tarief hetzelfde zou blijven als ik dit zou verhogen. Er stond werkelijk niets met dat ik meer zou betalen per maand. Beetje vreemd, maar dit stond er echt. Ik bevestig de wijziging van mijn abonnement: “Je nieuwe tarief is…” Hoppa! € 15,- euro meer dan mijn gebruikelijke abonnement. Ik had wel eerst een tarief willen zien voordat ik beslis of ik dit werkelijk wil en of dit wel voordelig is. Want ik kon eigenlijk beter mijn verjaardagscadeau “24 uur lang Unlimited Data” g
Hoiii ik heb een vraagje mijn nummer word overzet op de 28e . Betekend dat dat mijn Sim kaart het nog helemaal niet doet tot die tijd of dat ik mijn nummer alleen nog niet heb ?
Hallo, Ik probeer al een tijdje mijn sim kaart te activeren.Maar het lukt niet, Ik heb mijn sim kaart sinds 31-08-2022 ontvangen. Ik hoop dat er iemand is die mij eventueel, kan helpen. Want als ik de sim kaart activeer, dan krijg ik een fout melding dat activeren niet gelukt is. I.v.m. technische fout. Vriendelijke groeten.Malika T.
Goedendag, telefoon verloren op vakantie , komen zojuist thuis ( zaterdag avond ) Sim op de mat, super!! Maar nu moeten we wachten tot maandag 9 uur om klantenservice te bellen… kan dat ook anders? alvast dank! Floor
Ik wil mijn nieuwe simkaart activeren omdat mijn oude kwijt is. Omdat ik geen simkaart heb kan ik niet bellen met klantenservice. Is er een andere oplossing hiervoor?
Ik ben mijn oude simkaart verloren die heb ik geblokkeerd maar ik heb nu een nieuwe binnen die ik wil activeren maar dat lukt niet, omdat ik mijn oude simkaart niet heb. Kan iemand mij hierbij helpen?
Hoi, ik kan mijn simkaartje niet activeren omdat de oude kwijt is. Kunt u mij helpen?
Hallo,Reeds is mijn simkaart beschadigd geraakt en kan ik niet meer bellen.Ik heb een nieuwe aangevraagd en die is hier ook al, maar kan hem niet activeren.Ik kan niet naar de klantenservice bellen sinds ik niet kan bellen met mijn mobiel en dus kan ik mijn oude sim niet laten deactiveren.Bij deze zou ik graag hulp willen met zowel het deactiveren van mijn oude, als het activeren van mijn nieuwe sim.Mijn simkaartnummer van mijn nieuwe sim is: 8931 1621 1244 65586 16
Hallo, Ik probeer een bundelbooster te activeren. Alleen kan de app of geen gegevens inladen of ik krijg een foutmelding. En bij het versturen van een sms krijg ik een leeg bericht terug en doet het internet het ook niet. met vriendelijke groeten, sietse
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.