beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 21 August 2022
  • 2 reacties
  • 61 x bekeken

Ik ben mijn oude simkaart verloren die heb ik geblokkeerd maar ik heb nu een nieuwe binnen die ik wil activeren maar dat lukt niet, omdat ik mijn oude simkaart niet heb. Kan iemand mij hierbij helpen?

icon

Beste antwoord door carbear 22 August 2022, 13:37

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als het goed is kan je inloggen op MijnTele2 en daar de simkaart activeren. Als je geen MijnTele2 inlog hebt dan kan alleen de klantenservice helpen. 
Snelste is om via facebook twitter of via chat een medewerker te vragen om hulp, of je wacht hier op een moderator :)

Reputatie 3
Badge +1

Hey @achraff,

Ik zie dat je graag jouw nieuwe simkaart wilt activeren, daar wil ik je bij helpen!

Het klopt inderdaad wat @carbear zegt, de snelste manier is inderdaad om contact op te nemen via onze social kanalen, chat of telefonisch, maar nu ik er toch ben wil ik je graag helpen. Zou je mij een DM toe kunnen sturen met al jouw gegevens? Dan zal ik je wat extra vragen gaan stellen, dit doe ik puur om er zeker van te zijn dat ik met de contractant zelf spreek. Als wij dit hebben doorlopen, dan regel ik dat jij weer bereikbaar bent!

Groetjes,
Manouk 

Reageer