Skip to main content
Antwoord

Simkaart activeren

  • September 7, 2022
  • 2 reacties
  • 197 x bekeken

Ik heb nu pas een nieuwe simkaart omdat me oude kapot is alleen ik kan niet bellen met de nieuwe simkaart na klantenservice omdat hij nog geactiveerd moet worden kan iemand me helpen ? 

Beste antwoord door Jacco

Hoi,

 

via MijnTele2 kan je meteen je nieuwe Sim-kaart activeren. 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Jacco
Goldmember
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 7, 2022

Hoi,

 

via MijnTele2 kan je meteen je nieuwe Sim-kaart activeren. 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Romy,

Wat @Jacco zegt klopt! Echter als je oude simkaart het niet, ga ik je helpen! Als je via MijnTele2 je simkaart activeert, wordt er namelijk een verificatiecode naar je oude simkaart gestuurd. Aangezien die niet werkt, help ik je er graag bij.

Stuur me even een privebericht met de volgende gegevens:

  • Volledige klantnaam
  • Postcode én huisnummer
  • Geboortedatum 

Dan ga ik direct voor je aan de slag. Ik zie je bericht graag tegemoet! 😄

Groetjes,

Marciano