beantwoord

Simkaart activeren

  • 31 July 2022
  • 6 reacties
  • 241 x bekeken

Hallo,

Reeds is mijn simkaart beschadigd geraakt en kan ik niet meer bellen.
Ik heb een nieuwe aangevraagd en die is hier ook al, maar kan hem niet activeren.
Ik kan niet naar de klantenservice bellen sinds ik niet kan bellen met mijn mobiel en dus kan ik mijn oude sim niet laten deactiveren.
Bij deze zou ik graag hulp willen met zowel het deactiveren van mijn oude, als het activeren van mijn nieuwe sim.

Mijn simkaartnummer van mijn nieuwe sim is: 8931 1621 1244 65586 16

icon

Beste antwoord door WhTurner 31 July 2022, 13:51

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Heb je MijnTele2 al geprobeerd? Kijk anders eens in de Wiki: 

 

Heb je MijnTele2 al geprobeerd? Kijk anders eens in de Wiki: 

 

Ik zie daar letterlijk niks staan wat in de buurt komt van het activeren van een nieuwe sim, of, het deactiveren van een oude, kapotte sim.

Oke, na veel zoeken heb ik m kunnen deactiveren(de oude sim).
Maar ik kan mijn nieuwe niet activeren ant ik kan niet bellen of een smsje ontvangen.

Reputatie 3
Badge +1

Hey @sybow!

Ik snap héél goed dat je graag bereikbaar wilt zijn - daar ga ik je dan bij helpen! 😄

Het is inderdaad niet mogelijk je simkaart te activeren, wanneer jouw oude niet meer werkt. Maar dat is natuurlijk geen probleem, daar kan ik je bij helpen. Zou je mij een DM kunnen sturen met al jouw gegevens? Volledige naam, telefoonnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN.

Ik ga je dan wat extra vragen stellen, zodat ik er zeker van ben dat ik met de contractant spreek en jouw simkaart kan gaan activeren. Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Manouk

Hoi, ik kan mijn simkaartje niet activeren omdat de oude kwijt is. Kunt u mij helpen?

@Loubna  Je kan beter een eigen topic openen. Dit is een oud en al beantwoord topic.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Loubna

Zoals ​​​​​​@WhTurner inderdaad aangeeft, kun je het beste even een nieuw topic aanmaken! Als ik die voorbij zie komen ga ik je helpen om de simkaart te activeren!