beantwoord

Gratis 5G (met Unlimited) voor nieuwe/verlengende klanten, maar niet huidige?

  • 10 August 2022
  • 14 reacties
  • 588 x bekeken

Het viel mij op dat nieuwe & klanten die verlengen, gratis 5G krijgen bij Unlimited. Maar dit is niet het geval voor huidige Unlimited klanten, die moeten nog 2 euro extra betalen ervoor.

Is hier een redenen voor behalve dan om het “aantrekkelijker” te maken voor nieuwe en of verlengers? Wel erg jammer dat huidige klanten achter gelaten worden.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

icon

Beste antwoord door eric 10 August 2022, 21:54

Bekijk origineel bericht

14 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ook als jij nu verlengt zal 5g toegang gratis worden toegevoegd.  Maar het is wel een actie in het kader van de 'dit wil ik weken' die weer een keer zal eindigen. 

Er zijn altijd wel aanbiedingen dus als je nu nog niet kunt verlengen,  dan even op de volgende actie wachten. 

Volgens 5G van Tele2, super snel en stabiel internet | Tele2

 

Heb je een Unlimited abonnement? Dan zit 5G er standaard bij. Geen Unlimited abonnement? Voor maar € 2 per maand extra krijg je een upgrade naar 5G. Dit is maandelijks opzegbaar.


Gaat dit niet om een “Dit wil ik weken”, anders ga ik er van uit dat dit wordt aangeduid op de pagina.

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Skyrider,

Wat goed dat je deze vraag stelt! Zoals @eric aangaf krijg je op dit moment tijdens de ´Dit Wil Ik Weken´gratis 5G bij alle abonnementen. Wij veranderen ons aanbod regelmatig, dus mocht je 5G bij je abonnement willen, is het raadzaam om nu te verlengen! Zodat je gratis 5G bij je abonnement krijgt. 

Het is heel wisselend wat wij aanbieden, dus ik kan niet beloven of de gratis 5G bij een Unlimited abonnement over een maand ook nog geldig is! Hopelijk weet je zo voldoende. Mocht er nog iets zijn, twijfel dan zeker niet om een nieuw topic te openen! 

Een goedemorgen!

Bedankt voor jullie reacties! Maar “Dit wil ik weken” geeft aan dat je 5G krijgt bij ieder abbonoment. Zoals ik in mijn vorige reactie al aangaf, krijgt elke Unlimited abbonoment standaard 5G, zie: https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/5g

 

Als ik de tekst zo lees, valt dit buiten de “Dit wil ik weken” en lijkt dit of dit al standaard is voor Unlimited abonnementen, ongeacht de actie weken.

Hopelijk snappen jullie waarom ik beetje verward ben :). Het is allemaal een beetje dubbel. 

Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Skyrider

Ik snap je punt helemaal! Ik vermoed dan ook dat dit nog wel een tijdje zal blijven. Maar gezien de actie periode met de 'Dit Wil Ik Weken’ klinkt het allemaal dubbel. Hopelijk heb je zo voldoende informatie! Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Dan doe ik natuurlijk mijn best voor je om het zo duidelijk mogelijk te krijgen voor jou!

Hoi hoi :)

Vandaar mijn vraag waarom huidige nieuwe / verlengde klanten met Unlimited 5G erbij krijgen (Buiten de dit wil ik weken) maar huidige Unlimited klanten buiten wordt gesloten. 


Met vriendelijke groeten,
Skyrider

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Skyrider

Daar heb ik een duidelijk antwoord op! Toen jij je abonnement verlengde heb jij ook voordelen gehad, tegenover klanten die toen nog niet konden verlengen. Zo is het voordeliger om te verlengen, omdat je dan in het nieuwste propositie zit! Een nieuwe propositie is in de meeste gevallen anders en voordeliger! Zo ook in dit geval met de 5G! 

Hey.

Ik kan me niet herinneren dat ik extra voordelen heb gehad met mijn nieuwe contract.

Maar ik zie nu het verschil. Ik betaal nu 25 euro p/m voor mijn Unlimited (iets meer nu dankzij inflatie), terwijl die nu 27 euro p/m is voor nieuwe/verlengende klanten. Dus Tele2 heeft 5G “gratis” gemaakt voor Unlimited door de 5G kosten van 2 euro door te berekenen naar Unlimited.

Dus technisch gezien is het niet gratis, je betaald er wel voor :p

Reputatie 5
Badge +6

Het is maar hoe je het bekijkt, @Skyrider! 😉 In sommige gevallen kan het inderdaad voordeliger zijn om geen verlening te doen, maar je contract door te laten lopen! Als ik nog iets voor je kan doen, let me know!

Reputatie 1

Ik ben het volkomen eens met Skyrider en Tele2 draait mi om de hete brei heen. De reclame slogan dat 5g standaard bij het Unlimited abonnement zit klopt niet.

Dit blijkt ook wel uit het feit dat als je een nieuw Unlimited abonnement wilt afsluiten standaard 4g staat aangekruist !

Het zou mij niet verbazen als na ‘de dat wil ik weken’  5g voor alle Unlimited abo's zonder extra kosten beschikbaar komt.

Reputatie 3
Badge +1

Hi @HRJJ,

Ik snap héél goed dat jouw gedachten zo zijn, alleen is dit zoals mijn collega @Johrick van Tele2 heeft uitgelegd wel degelijk een actie wat bij ons op dit moment loopt. Wij proberen elke keer opnieuw acties uit te brengen om zo jullie de beste abonnementen voor de meest grandioze prijzen te kunnen aanbieden. Nu hebben we de actie met geen aansluitkosten, 5G gratis op alle abonnementen en nog veel meer maar dat kan volgende maand alweer anders zijn!

Volgende maand hebben we weer een andere geweldige actie. Je zou dan ook onze website in de gaten moeten houden, dan zul je zien - dat wij elke keer met andere leuke acties komen!

Mocht je nieuwsgierig zijn wat er precies speelt deze weken? Check dan snel ons topic hierover! 

Zoals @Skyrider al aangeeft is bij een verlening of een nieuw abonnement, de unlimited nu €27.

Tele2 & T-mobile zijn tegenwoordig 1 waarbij Tele2 volgens de goedkoper partij hoorde te zijn.

 

Hoe kan het dan zo zijn dat wanneer je klantvoordeel hebt (zou voor zowel Tele2 als T-mobile klanten moeten gelden) je nog wel unlimited voor €25 bij T-mobile kunt krijgen bij een nieuw abbonement/verlenging ?

Reputatie 7
Badge +12

Het klantvoordeel levert dus in combinatie van T-Mobile unlimited en T-mobile thuis een betere deal op dan T-Mobile thuis en Tele2 unlimited. In alle andere gevallen, met “beperkte bundels” is dat andersom. Goed gevonden, doe er je voordeel mee!

Reputatie 3
Badge +1

Hi @tacointhehouse!

Het klopt helemaal wat @eric zegt. Je kan bij T-Mobile inderdaad voordelen ontvangen als je meerdere abonnement op één adres hebt. Dit heet de Klantvoordeel, dit hebben wij ook bij Tele2. Hierdoor kan je gratis elke maand extra GB op een abonnement krijgen. Daarnaast hebben wij nu andere voordelen, zoals gratis 5G bij een Unlimited abonnement! Zoals Eric zegt, doe er vooral je voordeel mee!

Groetjes,
Manouk

Reageer