beantwoord

Vraag over bundel wisselen

  • 15 September 2022
  • 2 reacties
  • 67 x bekeken

Ik wil graag een nieuwe telefoon kopen bij tele2 en daarbij mijn abonnement verlengen. 
Maar ik zit met het volgende: 
in oktober en november heb ik nog een 20gb internet bundel nodig. 

vanaf 1 december wil ik overgaan naar de allergoedkoopste bundel, omdat ik 8 maanden buiten europa ben, maar wel mijn nummer wil behouden. 

Wat kan ik het beste doen? 
Een mobiel kopen incl de aller goedkoopste bundel, direct upgraden naar 20gb, en over 2 maanden terugzetten? (gezien je anders niet kan downgraden) Als ik direct upgrade, hoe lang zal het dan duren voordat ik de 20gb heb, zit ik dan 1 maand zonder data?

Ik kan ook eventueel het abonnement maandelijks opzegbaar maken, en overgaan op iets pre-paid voor 8 maanden, maar dit lijkt me net teveel gedoe voor 8 x 10 euro. 
Andere opties of problemen die ik niet zie? Advies is welkom. 


Bedankt, 
Luka 

icon

Beste antwoord door eric 15 September 2022, 16:19

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je verlengt met een toestel en kiest daarbij de kleinste bundels. Zodra dit nieuwe abonnement ingaat kun je in de tele2 app de bundels verhogen naar wat jij nodig hebt. Een verhoging gaat direct in. In november zet je de bundels terug naar minimaal. Een verlaging gaat de 1e van de nieuwe maand in.

Reputatie 2

Je verlengt met een toestel en kiest daarbij de kleinste bundels. Zodra dit nieuwe abonnement ingaat kun je in de tele2 app de bundels verhogen naar wat jij nodig hebt. Een verhoging gaat direct in. In november zet je de bundels terug naar minimaal. Een verlaging gaat de 1e van de nieuwe maand in.

Dit is niet wat Mariano (of een naam die zo klinkt...)  van Tele2 elders zegt…

Na een volledige maand kan je de bundel weer verlagen en ook die verlaging gaat meteen in.

Maar volg de suggestie van Eric en je hebt precies wat je wil.

Reageer