De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Beste, Een aantal jaren terug had ik een betalingsachterstand bij Tele2. Deze is uiteindelijk bij de deurwaarder beland. Gelukkig heb ik het bedrag uiteindelijk afgelost via de deurwaarder. Nu heb ik kort geleden mijn gegevens opgevraagd bij BKR en zie ik dat er een code 2 bij staat vermeld. Dit zou betekenen dat ik Tele2 nog geld verschuldigd ben terwijl dit niet zo is. Via de chat net contact gehad met Tele2 en er zou contact worden opgenomen per mail. Ik heb toen het volgende bericht ontvangen:“Beste klant, U geeft aan dat u een BKR-registratie heeft openstaan voor het toestel NHSRS0001035191 Wij zien deze registratie niet terug bij BKR. Wilt u zeker weten waar uw openstaande BKR-registratie vandaan komt, dan kunt u uw gegevens opvragen bij BKR. Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet,Tele2 Nederland”Jammer genoeg zie ik toch echt in mijn gegevens dat er nog een bedrag openstaat. Ik hoop dat jullie mij via deze weg kunnen helpen.
Ik heb een verblijfsvergunning type V, maar dat was geen optie tijdens het bestellen van een toestel. Hoezo niet? Ik ben gewoon een Nederlandse burger die voor onbepaalde tijd in Nederland mag (en zal) verblijven.
HalloIk heb een contract bij tele2 rechtstreeks afgesloten met een telefoon. De telefoon is vandaag geleverd. Volgens de bevestigingsmail zou ik na ontvangst van de telefoon het contract en toestel factuur via mail krijgen. Dit is nog niet gebeurd en ik wil graag gebruik maken van de cashback via Samsung. Zou ik deze stukken vandaag kunnen ontvangen zodat ik mijn garantiebewijs heb en natuurlijk mijn contract?Ik neem aan dat een bezorgbewijs en een bonnetje van de 1cent pin niet geldig zijn voor de cashbackGraag een reactie van een medewerker van tele2.Alvast bedankt Nadat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen, ontvang je per mail je contract en hardware factuur.
Onlangs heb ik een abonnement aangevraagd + toestel. Bestelling verliep niet al te stroef, daarna volgde de informerende mail van Tele2 betreft de volgende stappen van de bestelling. Daarin werd vermeld dat binnen 15 minuten ik een mail zou ontvangen van de ‘koerier AMP groep’ om een bezorgafspraak in te plannen, maar die mail ontving ik binnen dat tijdframe en ver erbuiten niet. Toen ben ik op onderzoek uitgegaan, dus ik kwam uit op de bestellingstatus van mijn order; daarbij werd vermeld dat ik wellicht op de voorraad moest wachten, maar tijdens de bestelling stond er ''direct leverbaar''. Hoe zit dit nou?
Hoi,Ik heb gisteravond (2 januari) rond half 12 een iPhone 11 besteld met een abonnement. Ik heb hiervan alleen nog geen bevestigingsmail gekregen. Als ik kijk naar de bestelstatus staat er wel een ordernummer en dat de mail verzonden is, maar ik kan die niet vinden in mijn mailbox of spam.
Hallo, ik had al een paar dagen geleden een sim only abonnement aangevraagd met nummerbehoud via internet. Maar ik heb tot vandaag helemaal niks gehoord van jullie.. kunnen jullie mij helpen? Ik heb het wel snel nodig, het liefst vandaag nog!
HalloIk heb sinds kort een nieuwe telefoon gekocht, de iphone 11.Dit is mijn eerste abonnement die ik bij tele2 heb.Het probleem is dat ik niet kan inloggen op mijn Tele2 account met mijn nummer terwijl ik mijn telefoon nu al bijna 2 weken heb.Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.Groeten Sarah
ik kan niet inloggen op jullie site buiten jullie forum app lukt niet en jullie site ook niet krijg steeds fout melding zie screen shot: https://gyazo.com/3438cddcc2530b42744dd5b547766fffen op de app krijg ik het zelkde
Net 70 minuten gebeld met tele2 waarvan 60 in de wacht omdat ze mijn probleem moesten “uitzoeken” na die 70 minuten wordt ik gewoon door Tele2 opgehangen. Nu ben ik 70 belminuten kwijt dus mijn vraag is of Tele2 mij terug kan bellen!? als het goed is waren ze bijna klaar met het uitzoeken van de fout die ze hadden gemaakt dus ik word graag teruggebeld!
Hallo, Ik heb een unlimited abonnement en zit te denken om bij mijn Huawei P30 Pro een Smartwatch te kopen, nu zit ik rond te kijken en sommige smartwatches kan je een simkaart in doen, nou voel je de vraag al: is het mogelijk om mijn sim kaart te laten kopieren zodat ik 1tje in mijn telefoon heb en 1tje in mijn smartwatch zonder dat ik een nieuw abbonement moet afsluiten? Mvgr,Rik
Ik heb op dit moment een Unlimited data abonnement lopen, dit wil ik graag veranderen in een contract van 2 jaar. Wanneer ik op de app of site dit wil aanpassen kan ik alleen het GB's van mijn internet aanpassen. Weet iemand hier raad mee?
Goedemorgen,Graag zou ik een nieuw mobiel abbonement willen afsluiten, met een nieuwe iphone erbij. Ik zou graag een abbonement willen zonder data, omdat ik dit niet wil gebruiken. Ik zie echter niet deze optie tussen de abbonementsvormen staan. Is dit überhaupt mogelijk bij jullie? Ik wil dus 0GB en wel een grote bel- en sms-bundel. Met vriendelijke groet,Sterre
https://www.tele2.nl/mobiel/netwerk/internetsnelheidDe theoretische maximumsnelheid is de hoogste snelheid die je kan bereiken. Deze snelheid wordt gehaald onder ideale omstandigheden en met een geschikt 4G-toestel. De maximale snelheid die wij bieden is 225 Mbps download en tot 75 Mbps upload.Misschien deze tekst veranderen? sinds het nieuwe systeem wordt er overal waar ik kom geknepen op 20 Mbps upload waar ik voorheen veel meer haalde.
Bij de verbruiksgegevens zie ik alleen een datum staan. Hoe kan ik zien hoelaat deze kosten zijn gemaakt?
Ik heb toestel abonnement met Unlimited data, dat al een jaar loopt. Maar sinds gisteravond moet ik ongeveer om het uur 1GB extra activeren. Normaal na 00.00 uur gaat de bundel opnieuw in, sinds gister is dit niet gebeurd en zit ik vandaag de hele dag die extra bundel te activeren middels sms.
Waarom is de 1280 opwaarderen niet meer actief..??Nu moet je telkens de app openen om iedere keer 1 gb erbij te krijgen.. Dat is erg lastig...
Hallo, als ik wil inloggen op mijn Tele2 app dan staat er dat mijn telefoonnummer niet actief is. Ik kan momenteel dus mijn bundels niet zien en ook geen bundelbooster activeren, omdat ik Unlimited internet heb.
Om mijn SIM te kunnen activeren heb ik een Tele2 Account nodig, om dat Account aan te kunnen maken heb ik een werkende telefoon nodig.. Wie heeft deze loophole bedacht? Nu is het dus ook nog kerst en kan ik de klantenservice zelfs niet met iemand anders zijn telefoon bellen… Heeft iemand toevallig een oplossing hiervoor?
Ik heb al op het forum gekeken maar wat ik heb kunnen vinden is het steeds iets anders ik kan niet via mijn tele2 factuur in-app aankopen doen ik weet dat er een maand limiet is van 50 euro maar het is inmiddels al meer dan een maand geleden en ik kan nog steeds niet via mijn tele2 factuur betalen ik krijg de fout code [OR-DVASA2-02] en de medling bij google zegt dat ik moet zoeken op mijn mobiele abonnement site naar apps betalen maar ik kan niks vinden en bij een google search kwam ik alleen op tmobile sites
Hi, Last 24 hours I don't have connection while abroad.It never happened before, does anyone know what might be the reason? Kind regards
Is inmiddels bekend wanneer het tele2 netwerk volledig uitgeschakeld gaat worden? Krijgen Tele2 klanten dan ook direct toegang tot het 5G netwerk van T-Mobile?
Kun je op 2 verschillende telefoons met hetzelfde account inloggen via de nieuwe mijntele2 app?Ik heb zelf in de nieuwe app de nummers van mijn kinderen toegevoegd. Dat ging goed. Alleen nu wil mijn oudste ook via zijn eigen telefoon inloggen in de app. En krijgt hij steeds te horen dat gebruikersnaam/wachtwoord niet klopt. Terwijl hij echt de juiste gebruikt. Inloggen via de website gaat prima.Bij mijn 2de zoon lukte het wel, zonder problemen. Zelfde type telefoon.Iemand een idee hoe we dit moeten oplossen?
Hoi, als ik de Tele2 app open dan staat er dat ze geen actief 06-nummer bij mijn account zien. ik kan dus niet zien hoeveel data ik verbruikt heb en hoeveel ik nog over heb, weten jullie hoe dit opgelost kan worden/wat ik kan doen?
30 oktober heb ik een iPhone 12 pro bestelt levertijd zou ongeveer 3 weken zijn in het begin kreeg ik nog een mail over de levering ma dat krijg ik nu ook niet mijn vraag wanneer komt iegr paul
Hi,Vorige week ben ik overgezet op het ‘nieuwe 4G netwerk’ maar sinds deze verandering is het bereik slechter geworden bij mij thuis.Voorheen was het bereik acceptabel maar nu komt het voor dat als ik bel de telefoon de server niet kan bereiken. Paar keer gehad dat contacten mij bellen maar dan gaat mijn telefoon niet over.Graag hoor ik wat er gedaan kan worden om dit probleem op te lossen. Voor wat het uitmaakt ik heb een Samsung Galaxy A40 telefoon. Mvg,Kevin
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.