Hoi,
als ik de Tele2 app open dan staat er dat ze geen actief 06-nummer bij mijn account zien.
ik kan dus niet zien hoeveel data ik verbruikt heb en hoeveel ik nog over heb,
weten jullie hoe dit opgelost kan worden/wat ik kan doen?
Hoi,
als ik de Tele2 app open dan staat er dat ze geen actief 06-nummer bij mijn account zien.
Sinds wanneer ben je klant van Tele2 voor mobiel? Voor klanten vanaf 6 mei is er een andere app. Je kunt ook inloggen op Mijn Tele2.
Hi
Wil je het ons laten weten? Wij staan voor je klaar!
Groetjes,
Rox
Zou je de Tele2 app in de Google Play store of Apple Store kunnen proberen? Neem wel de juiste app, die geschikt is voor klanten van na 6 mei.
Bedankt voor de update
Lukt het nog niet met de nieuwe app, dan kan je mij een privébericht sturen met deze link. Ter verificatie heb ik deze gegevens van jou nodig:
Ik wacht het af!
Groetjes,
Rox
Een update: ik heb de gegevens van
Groetjes,
Rox
Hoi,
Ik heb dit ook. Erg lang in de wacht gestaan via de chat. Ik hoop dat ik via deze weg ook geholpen kan worden.
Hoi,
Ik heb dit ook. Erg lang in de wacht gestaan via de chat. Ik hoop dat ik via deze weg ook geholpen kan worden.
Heb je de nieuwe app van Tele2 gebruikt? Als dat niet helpt, dan kan het dat je nu ook 2 accounts hebt met hetzelfde e-mailadres. Log in op Mijn Tele2 en pas daar je gebruikersnaam aan naar iets anders. De gebruikersnaam op het oude account is daarmee gewijzigd. Log daarna opnieuw in met de gebruikersnaam/e-mailadres waarmee je nu ook inlogt. Je logt dan in op het nieuwe account. Indien dat laatste niet lukt, probeer dan opnieuw te registreren voor Mijn Tele2.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.