beantwoord

in-app aankopen via mobiele facatuur kan niet meer

  • 6 December 2020
  • 2 reacties
  • 2955 x bekeken

Ik heb al op het forum gekeken maar wat ik heb kunnen vinden is het steeds iets anders ik kan niet via mijn tele2 factuur in-app aankopen doen ik weet dat er een maand limiet is van 50 euro maar het is inmiddels al meer dan een maand geleden en ik kan nog steeds niet via mijn tele2 factuur betalen ik krijg de fout code [OR-DVASA2-02] en de medling bij google zegt dat ik moet zoeken op mijn mobiele abonnement site naar apps betalen maar ik kan niks vinden en bij een google search kwam ik alleen op tmobile sites 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 6 December 2020, 23:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Ben je recent overgezet op het nieuwe netwerk? Kijk dan even in dit topic 

 

Ik heb YouTube Premium 

die pakte het ook niet via tele2 facturering 

En ik heb het op toestaan staan bij de app

en nog steeds geeft die foutmelding aan

PayPal en creditcard heb ik niet