Beste,
Een aantal jaren terug had ik een betalingsachterstand bij Tele2. Deze is uiteindelijk bij de deurwaarder beland. Gelukkig heb ik het bedrag uiteindelijk afgelost via de deurwaarder. Nu heb ik kort geleden mijn gegevens opgevraagd bij BKR en zie ik dat er een code 2 bij staat vermeld. Dit zou betekenen dat ik Tele2 nog geld verschuldigd ben terwijl dit niet zo is. Via de chat net contact gehad met Tele2 en er zou contact worden opgenomen per mail. Ik heb toen het volgende bericht ontvangen:
“
Beste klant,
U geeft aan dat u een BKR-registratie heeft openstaan voor het toestel NHSRS0001035191 Wij zien deze registratie niet terug bij BKR.
Wilt u zeker weten waar uw openstaande BKR-registratie vandaan komt, dan kunt u uw gegevens opvragen bij BKR.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tele2 Nederland”
Jammer genoeg zie ik toch echt in mijn gegevens dat er nog een bedrag openstaat.
Ik hoop dat jullie mij via deze weg kunnen helpen.