beantwoord

iphone 12 pro

  • 24 November 2020
  • 6 reacties
  • 339 x bekeken

30 oktober heb ik een iPhone 12 pro bestelt levertijd zou ongeveer 3 weken zijn in het begin kreeg ik nog een mail over de levering ma dat krijg ik nu ook niet mijn vraag wanneer komt ie

gr paul

icon

Beste antwoord door eric 24 November 2020, 22:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als jouw toestel er is krijg je een email van de koerier om een afspraak te maken. Tot die tijd geeft deze pagina de enigste informatie voor klanten en de klantenservice.

Hoelang duurt de levertijd van de IPhone 12 pro gemiddeld? Ik heb hem 5 december besteld dus wanneer kan ik hem verwachten?

Groetjes!

Kijk op de link die eric heeft gegeven.

Kijk op de link die eric heeft gegeven.

Dankjewel, ik had die al gezien maar ik heb 2 jaar geleden ook een telefoon besteld via Tele2 en die was veel sneller binnen dan ze aangaven dus dacht misschien heeft iemand anders dit nu ook. 

Ik heb de phone 12 pro 128 gb blauw besteld op 24 okt. Wanneer kan ik hem verwachten? Ik wacht nu bijna 8 weken..

Ik heb de phone 12 pro 128 gb blauw besteld op 24 okt. Wanneer kan ik hem verwachten? Ik wacht nu bijna 8 weken..

Ik ook, precies dezelfde datum, maar heb niks meer mogen horen van tele2. gaan nu bijna week 9 in. wel zei iemand van de klantenservice dat het wel voor januari wordt. persoonlijk denk ik dat hij loog.