Skip to main content

Hallo

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon gekocht, de iphone 11.

Dit is mijn eerste abonnement die ik bij tele2 heb.

Het probleem is dat ik niet kan inloggen op mijn Tele2 account met mijn nummer terwijl ik mijn telefoon nu al bijna 2 weken heb.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groeten Sarah

 

Heb je je nummer meegenomen van je vorige provider of een nieuw nummer gekozen? Als je je nummer meeneemt dan krijg je nog een bevestiging van de datum waarop je nummer wordt overgezet. Je kunt dan je oude simkaart in je nieuwe telefoon gebruiken tot je oude simkaart geen verbinding meer heeft (de datum van portering). Je ontvangt hiervan een sms op de dag ervoor. In geval van een nieuw nummer zou er een registratie/activatie link moeten staan in één van de e-mails die je hebt ontvangen. Anders kan ook de klantenservice de simkaart voor je activeren, maar dan zal je ze maandag even moeten bellen of via de chatbot maandag vragen om een medewerker te spreken. Ook kan je wachten tot hier op het forum een Tele2 moderator reageert, maar ook dat is op zijn vroegst na het weekend.