beantwoord

Simkaart Kopieeren

  • 1 January 2021
  • 7 reacties
  • 367 x bekeken

Hallo,

 

Ik heb een unlimited abonnement en zit te denken om bij mijn Huawei P30 Pro een Smartwatch te kopen, nu zit ik rond te kijken en sommige smartwatches kan je een simkaart in doen, nou voel je de vraag al: is het mogelijk om mijn sim kaart te laten kopieren zodat ik 1tje in mijn telefoon heb en 1tje in mijn smartwatch zonder dat ik een nieuw abbonement moet afsluiten? 

 

Mvgr,

Rik

icon

Beste antwoord door eric 2 January 2021, 10:22

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7

Nee, Tele2 ondersteunt geen 2 simkaarten voor 1 abonnement.

Nee, Tele2 ondersteunt geen 2 simkaarten voor 1 abonnement.

Oke, is het mogelijk om bij een 3e partij een simkaart te laten kopieren, of is dit tegen de regels? En is dit uberhaupt wel mogelijk.

 

Mvgr

Reputatie 7
Badge +12

Standaard sims kun je met een card reader nog lezen en schrijven d.m.v. een pc. Sims van telecom providers zijn heel goed beveiligd! Er is nog geen hack voor gepubliceerd. Als je dus echt je horloge van een sim wilt voorzien kun je een klein datasim abonnement nemen. Die verkoopt T-Mobile niet onder het Tele2 merk, maar wel onder het eigen merk.

Reputatie 5

Of je pakt vodafone en je neemt red Together, daarbij kan je een pot met 50gb delen onder verschillende users. Met ziggo thuis kun je bijvoorbeeld die pot verdubbelen naar 100gb.

Ik maak geen reclame voor vodafone, maar dit is gewoon een optie.

Reputatie 7

Nee, Tele2 ondersteunt geen 2 simkaarten voor 1 abonnement.

Oke, is het mogelijk om bij een 3e partij een simkaart te laten kopieren, of is dit tegen de regels? En is dit uberhaupt wel mogelijk.

 

Mvgr

Je krijgt in ieder geval niet het telefoonnummer actief op 2 simkaarten tegelijk.

Reputatie 5

Klopt, maar kunt wel 2 simkaarten of meer aanvragen voor jouw afsluiting.

Reputatie 7
Badge +12

Tele2 heeft geen duo sim mogelijkheden. Wel het T-Mobile eigen merk.