De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb op 1 december 2020 een telefoon besteld, die was op 11 december leverbaar. Ik heb netjes gewacht tot die datum, maar op die datum kreeg ik geen mail voor een bezorg afspraak. Ik heb toen gebeld en de leverdatum werd verlengt. Na 11 keer gebeld te hebben heb ik mijn bestelling geannuleerd en een iPhone 11 besteld met 128 GB, In plaats van de IPhone 11 met 256 GB. De telefoon zou 8 januari leverbaar zijn. Nu is het 8 januari en heb ik de klantenservice voor de 12e keer gebeld, ik moet wachten tot 22 januari. Tele2 ik vind dit niet kunnen! Ik ben een klant en ik moet achter mijn bestelling aan gaan en na 12 keer bellen is het nog steeds niet opgelost. Ik word ook niet op de hoogte gehouden en mijn belminuten gaan hier maandelijks aan op,dus Waar blijft mijn telefoon??!!!
Ik heb in huis als daarbuiten goed internet, maar het lukt whatsapp niet meer om verbinding te maken. Whatspp geeft als melding “Verbinden” Berichten versturen lukt niet, krijgen een klokje. Heb alles al gereset en gedaan wat op internet te vinden is, maar helaas. iemand de oplossing?
Terreble custumer exprience! I and my partner have ordered a new phone with the subscription on 27.11. Recently, on Monday (14.12) & Tuesday (15.12) delivery personnel tried to deliver the phone to our address, however, both attempts failed due to unknown error in the delivery employee system upon arrival. After multiple calls to the customer service of TELE2, one order was canceled. However, your company didn't want to cancel our second order as you need to wait until the device will come back to you from AMP which breaks all customer rights in the NL. Therefore, we have a few questions for you: Why you don't follow any costumer law in the NL? Why I as a customer with order, I can't receive a legal confirmation email that my money for the phone will be returned back ?! As i received only an automatic letter with text: This is an automatic service email, to which you cannot respond directly. (Customer service didn't want to help us ...) Why my partner who is also a customer of
Goedendag, 4 januari mijn abonnement verlengd met een IPhone 11. Leverdatum stond op 8 januari. Nu inmiddels 8 januari staat de leverdatum op 22 Januari. super irritant, en inmiddels mijn 2e slechte ervaring in 1 maand. Mijn huidige unlimited abonnement werk ook al erg slecht terwijl ik er volle mep voor betaal, na contact met Tele2 kunnen ze hier niets aan veranderen en is het een jammer maar helaas verhaaltje. Nu ervoor gekozen om geen unlimited meer te nemen vanwege de slechte service hierbij, krijg ik dit weer. Snap dat levertijden kunnen veranderen maar ik moet het zelf allemaal maar weer uitzoeken ipv een net belletje. Indien er weer geen actie ondernomen wordt vanuit Tele2, was dit mijn laatste poging en stap ik met mijn gezin over naar een andere provider met mijn telefoon abonnement en dergelijke. ontzettend jammer dat de klantenservice zo verslechterd is. Ik heb inmiddels al 6 jaar een contract bij Tele2 en nog nooit een klacht gehad verder.
Ik heb een betalingsachterstand en heb pas deze week een brief ontvangen. Voor nl twee abonnementen: internet en bellen en mobiel. En vroeg mij af hoeveel dagen ik nog precies heb om te betalen voor dat ik afgesloten ben?Op mijn mobiel abo zie ik al op mijntele2 account inmiddels de diensten geblokkeerd zijn.Deze brief is geen formele herinnering, en ik heb er geen herinnering ontvangen voor beide abonnementen wat dat betreft, via email of brief.Er staat ook nogal heel veel bangmakerij in. Wat is nou betaal of we sluiten je af binnen enkele dagen. Vertel me gewoon hoeveel dagen nog over zijn dat ik evt planning kan maken en alsnog op tijd kan betalen.Onderaan brief staat 15 dagen na ontvangst brief en terwijl bovenaan enkele dagen staat. Dus welke van de twee is het? Wat is overigens diensten geblokkeerd nou precies? Ik kan nog bellen en internetten. Is er een verschil tussen afsluiting en geblokkeerd? Na de website update is alles zo onoverzichtelijk moet ik zeggen. En er klopt ook vo
Mijn simkaart is recentelijk beschadigt geraakt samen met mijn volledige telefoon en doet het niet meer. Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen maar die moet geactiveerd worden. Op tele2.nl vul ik in dat ik de oude simkaart dus niet kan gebruiken. Dit verwijst mij naar de klantenservice, waar ik weer kan invullen dat ik de oude simkaart niet kan gebruiken. Waar ik weer word verwezen naar de klantenservice. Vervolgens zie ik dat ik niet kan mailen naar de klantenservice. Ik kan alleen bellen. Wat weer niet kan, want om te bellen heb ik een werkende simkaart nodig. Wat is precies de bedoeling?
Vanmorgen bij het aanzetten van mijn telefoon had ik geen netwerk meer. Handmatig instellen lukt ook niet. Ik heb ook een andere telefoon geprobeerd, maar daar hetzelfde. Kan dit te maken hebben met het overzetten naar het nieuwe netwerk terwijl mijn telefoon uit stond?
Ik had bij jullie een achterstand en ik moest het totaalbedrag in een keer betalen nou heb ik dus het totaal bedrag betaald het waren 2 abbonement maar nu heb ik dus dat bij de een wel de registratie van bkr is verwijdert en de ander niet en staat nogsteeds op de status dat die geheel opeisbaar is heb hierover gebeld en ze hebben alles onderzocht bleek dat ik niks meer open had staan en dat het totaal bedrag wat ik heb betaald voor beide abbonementen was maar heb ik contact opgenomen en zeiden ze dus dat het werd rechgetrokken is niet gedaan vervolgens per mail weer contact opgenomen en heb er geen eens reactie op terug gehad en dit was in juli
Als ik recent ontvangen simkaart probeer te activeren, krijg ik de foutmelding dat het simnummer niet begint met 893116 of 893120. Dat klopt, mijne begint met 893142. Hoe krijg ik deze nu wel geactiveerd?
meestal werkt het en krijg je het leuke sms van je data is bijna op ( je hebt 80% verbuikt)maar zoals vandaag als je een spel aan het downloaden ben en je voor de 10de keer een 1GB aanvuller hebt activeerd dan krijg ik geen smsjes meer of komen die pas binnen als het op is en via de sms activeren doet niet meer en hele hoop drama gebeurd vaak als je grote bestanden moet downloaden en in algemeen de smsjes van tele 2 zijn erg traag laat staan een 1 gb activeren wel fijn dat nu tele 2 app prima doet als je bundel op is maar als je aan het downlaoden bent of netflix kijkt en je geen smsje meer krijgt waardoor je serie ineens stopt en meestal als het stopt duurt het een hele poos voordat je serrie weer geladen dus moet nu elke keer opnieuw de serie aan zetten is dit een algemeen probleem ? plus vaak als het helemaal op is en je weer 1gb activeerd doet het internet niet krijg je 5min later melding van dat ik moet aanmelde via tele 2 maar dat doet het niet dus moet ik handmaatig mij
Hey,Ik ben in januari 2020 overgestapt van Vodafone Prepaid naar Tele2 Sim Only. Ik heb sindsdien vrij vaak last van het feit dat ik bepaalde verificatiecodes niet ontvang via SMS op mijn iPhone Xr. DigiD, Facebook en PayPal ontvang ik bijvoorbeeld wel, maar Instagram weer niet. Dat is enigszins vreemd, aangezien Instagram eigendom is van Facebook. Bovendien heb ik nog een probleem: de geluidskwaliteit is zeer slecht tijdens het bellen. Het maakt niet uit of ik 4G VolTE, 3G of alleen de provider gebruik.
Mijn simkaart is geblokkeerd door meerdere verkeerde pogingen. Deze wil ik weer unlocken maar ik heb geen tele2 account + ik kan niet op mijn mobiel. Ik kan de customer service dus niet bellen en chatten + mailen gaat niet of duurt heel lang. Graag hulp
Beste,Om in te schatten of ik mijn unlimited abonnement nog wel nodig heb wil ik mijn verbruik van de afgelopen maanden zien. Nou kan ik van de laatste twee maanden een totaal zien staan van mijn bel- en internetverbruik, dus daarmee weet ik het van twee maanden. Echter kan ik het op de facturen van de maanden ervoor niet zien, dat zijn namelijk ook andere facturen. Daarin staat dan wel weer een link naar verdere factuurgegevens, maar wanneer ik daar op klik kom ik op de webpagina met het verbruik van de huidige maand terecht. Mocht iemand weten hoe ik mijn historische bel- en internetverbruik in kan zien dan hoor ik dat graag. Bij voorbaat dank!Mvg
Hi, Ik wil graag mijn abbonoment verlengen, alleen nu zijn ze op de site bezig met onderhoud. Iemand die weet wat ik kan doen? of weet iemand hoelang dit nog kan duren?
Beste lezers, op 1-1-21 heb ik gekozen voor de mobiele abonnement van de Iphone 12 128GB Zwart.Als ik online kijk wat de status van mijn bestelling is, zie ik dat er nog niet betaald is. Echter is dit wel zo. Het is inmiddels al later dan de 24 uur die verteld werd, dus ik maak me toch enigzins zorgen.Ook heb ik nog geen mail ontvangen van AMP over de bezorging van het toestel. Mijn huidige telefoon is tijdens oud en nieuw gesneuveld en dus heb ik met spoed een nieuwe telefoon nodig.Op de site stond direct leverbaar. Echter krijg ik maar niks te horen over de leverdatum. Zou iemand mij kunnen helpen? rowano
“We zijn nu bijna klaar met klussen,nog heel even geduld” Beetje rare boodschap als het maanden gaat duren??? Had dan de oude app zolang actief gehouden!
Goeieavond. Vorige week bezig geweest samen met vriendin over testappen naar Tele2. Doordat we op pijltje terug hadden geklikt om alles nog te controleren is het mis gegaan contact met jullie gehad en moest het nogmaals proberen. Helaas lukte dit niet dus volgende dag gebeld. 3dagen bezig geweest en vandaag contact gekregen met jullie lukte het nu wel. Maar de kortingen zijn aangepast. Toen : 100 cashback . Geen aansluitingskosten en 2 euro korting op bundel. Nu 100 cashback. Wel aansluitingskosten en 2 euro duurder uit. Die 2euro vindt ik niet erg. Maar de aansluitingskosten. Ik hoop dat ik bericht ontvang. M.v.g. Danique Pijnen (nieuwe klant)
Hallo, Twee weken geleden heb ik mijn sim-only verlengd met de iPhone 11 met korting. Het was toch niet de goede kleur dus heb ik deze geannuleerd. Nu wilde ik afgelopen week een nieuwe bestelling (nog steeds met korting) plaatsten alleen kon dit niet i.v.m. het werken aan het nieuwe systeem van Tele2. Op 11 januari word ik terug gebeld en dan kan ik de verlenging wel regelen, maar krijg ik dan nog de korting? Aangezien de aanbieding nu is afgelopen, maar ik hem eigenlijk wel op tijd wilde bestellen?Ik heb het geld van de annulering nog niet terug, kan ik misschien bellen en regelen dat ik alsnog het toestel krijg? Alvast bedankt.Groeten Roel
Hi, ik heb ineens geen internet meer in het VK sinds vandaag. Geldt mijn bundel nog wel? En hoe zit het met de bel/sms kosten?
Hoi, Hoe kan ik MB’s aanvragen als de app niet werkt? greetz
Goedemiddag,Is er nog een kids simkaart beschikbaar waarbij je ouderlijk toezicht kunt instellen ?of bv van je eigen abonnement GB’s kunt afstaan aan zijn simkaart ?in ieder geval een simkaart om de boel in de gaten te houden 😁 groetjes Michel
Ik heb de pincode van mijn telefoon 3x verkeerd ingetoetst en kom niet meer in mijn telefoon. Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn tele2 maar ben mijn wachtwoord kwijt. Als ik mail om deze te herstellen krijg ik geen mail.Hoe kom ik vandaag aan mijn PUK code nu de klantenservice dicht is?
I have a Tele2 contract starting today. But, I still cannot log into Mijn tele2 - if I try to log in with my new phone number, it says that it cannot find the number in the system. I recieved no activation code by email or sms - and when I try to request a new activation email, it says it doesn’t recognise my email address. But, I have the contract I signed, which has my email in the contract…Also, the new sim was supposed to activate today. But, it isn’t working. Doesn’t connect to the Tele2 network; my samsung note 8 just says ‘emergency calls only’.
Hoi, zodra ik op de site ben van tele2 zie ik een aanbieding op de iphone 11. De aanbieding is €124 voordeel en geen €30 inschrijfkosten. Nu wou ik dus de Iphone 11 bestellen maar dan krijg ik geen €124 voordeel en moet ik wel de €30 inschrijfkosten betalen. Dit vind ik heel erg jammer. Hoop dat dit z.s.m. aangepast wordt.met vriendelijke groeten,semil youssef
Hallo,Vorige maand is mijn abonnement op mijn naam gezet (stond eerst op mijn moeders naam). Ik gebruikte al wel mijn e-mailadres voor mijn Tele2 account. Echter, nu is mijn Tele2 account niet meer gekoppeld aan mijn abonnement. Ik had gebeld met de klantenservice en die zei dat ik een nieuw account moest aanmaken met een nieuw e-mailadres. Nu heb ik een nieuw e-mailadres aangemaakt, maar krijg ik geen activatie link toegestuurd als ik die aanvraag op jullie site. Als ik mijn oude e-mailadres invul krijg ik die wel maar met een link om mijn wachtwoord te veranderen. Hoe kan ik mijn abonnement weer linken aan een Tele2 account (nieuw of oud account), zodat ik mijn gegevens weer in kan inzien?Dankjewel,Isabelle
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.