Ik heb een betalingsachterstand en heb pas deze week een brief ontvangen. Voor nl twee abonnementen: internet en bellen en mobiel. En vroeg mij af hoeveel dagen ik nog precies heb om te betalen voor dat ik afgesloten ben?
Op mijn mobiel abo zie ik al op mijntele2 account inmiddels de diensten geblokkeerd zijn.
Deze brief is geen formele herinnering, en ik heb er geen herinnering ontvangen voor beide abonnementen wat dat betreft, via email of brief.
Er staat ook nogal heel veel bangmakerij in. Wat is nou betaal of we sluiten je af binnen enkele dagen. Vertel me gewoon hoeveel dagen nog over zijn dat ik evt planning kan maken en alsnog op tijd kan betalen.
Onderaan brief staat 15 dagen na ontvangst brief en terwijl bovenaan enkele dagen staat. Dus welke van de twee is het?
Wat is overigens diensten geblokkeerd nou precies? Ik kan nog bellen en internetten. Is er een verschil tussen afsluiting en geblokkeerd?
Na de website update is alles zo onoverzichtelijk moet ik zeggen. En er klopt ook voor geen meter. De facturen pagina geeft 12 euro aan voor de afgelopen maanden, behalve de laatste twee. Ik heb het hele jaar 32 euro betaald voor mobiel abo. Want dat zijn mijn abo kosten.
Vroeger logde ik vaker in om ervoor te zorgen alle facturen op tijd zijn betaald. Maar het werd zo onoverzichtelijk dat ik het geen zin meer had.