beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

  • 8 January 2021
  • 4 reacties
  • 187 x bekeken

Mijn simkaart is recentelijk beschadigt geraakt samen met mijn volledige telefoon en doet het niet meer. Ik heb een nieuwe simkaart binnen gekregen maar die moet geactiveerd worden. Op tele2.nl vul ik in dat ik de oude simkaart dus niet kan gebruiken. Dit verwijst mij naar de klantenservice, waar ik weer kan invullen dat ik de oude simkaart niet kan gebruiken. Waar ik weer word verwezen naar de klantenservice. Vervolgens zie ik dat ik niet kan mailen naar de klantenservice. Ik kan alleen bellen. Wat weer niet kan, want om te bellen heb ik een werkende simkaart nodig. Wat is precies de bedoeling?

icon

Beste antwoord door Rox van Tele2 8 January 2021, 09:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Heb je je klantnummer en telefoonnummer in je profiel ingevuld? 

Dan kan een moderator je hopelijk vandaag nog helpen hiermee! 

Ze mogen nooit geactiveerd verstuurd worden, anders zouden ze op jouw kosten gebruikt worden bij diefstal!

Moderatoren zijn hier alleen op werkdagen.

Telefonische hulp ook op zaterdag. 

Reputatie 5

Hé Lars, welkom op onze Community! Oei, dat schiet helemaal niet op. Ik ga je helpen om de simkaart te activeren, zodat je weer bereikbaar bent. Je kan mij een privébericht sturen via deze link. Ik wil je vragen om je klantnummer en nieuwe simkaart nummer mee te sturen. Dan ga ik aan de slag voor je! :muscle_tone4:

ik snap dat ze niet geactiveerd verstuurt kunnen worden. Maar de oneindige loop bij de klanten service is iets dat ik niet begrijp.

Activeer simkaart: heb je de oude simkaart nog.

nee: dan moet je naar de klantenservice

klantenservice: activeer simkaart

activeer simkaart: heb je de oude simkaart nog

nee: ga naar de klantenservice.

 

 

prima ik stuur wel een mail. Kan niet, ik kan alleen bellen. Ik pak mijn telefoon om te gaan bellen. oh ja, geen simkaart. Dit is een klein irritatiepuntje

 

Je moet ook een privébericht sturen door op de link in het bericht van Rox te klikken.