meestal werkt het en krijg je het leuke sms van je data is bijna op ( je hebt 80% verbuikt)
maar zoals vandaag als je een spel aan het downloaden ben en je voor de 10de keer een 1GB aanvuller hebt activeerd dan krijg ik geen smsjes meer of komen die pas binnen als het op is en via de sms activeren doet niet meer en hele hoop drama
gebeurd vaak als je grote bestanden moet downloaden en in algemeen de smsjes van tele 2 zijn erg traag laat staan een 1 gb activeren
wel fijn dat nu tele 2 app prima doet als je bundel op is maar als je aan het downlaoden bent of netflix kijkt en je geen smsje meer krijgt waardoor je serie ineens stopt en meestal als het stopt duurt het een hele poos voordat je serrie weer geladen dus moet nu elke keer opnieuw de serie aan zetten
is dit een algemeen probleem ?
- plus vaak als het helemaal op is en je weer 1gb activeerd doet het internet niet krijg je 5min later melding van dat ik moet aanmelde via tele 2 maar dat doet het niet dus moet ik handmaatig mijn 4g overzetten naar 3g en dan weer terug en dan doet ie het weer