Skip to main content
beantwoord

brexit januari 2021

  • 4 januari 2021
  • 6 reacties
  • 873 x bekeken

Cpan
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties

Hi, ik heb ineens geen internet meer in het VK sinds vandaag. Geldt mijn bundel nog wel? En hoe zit het met de bel/sms kosten?

Beste antwoord door theocoppes

Al geprobeerd opnieuw op te starten? 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 4 januari 2021

De Brexit heeft nu nog geen gevolgen voor de werking en bundel geldigheid in de UK.

  1. Kun je nog wel bellen (heb je een netwerk verbinding)
  1. Heb je nog data in je bundel over? Wat zegt de Tele2 app hoeveel je nog hebt?

 


Cpan
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 4 januari 2021

Ik kan nog wel bellen, en er staat ook 4g rechtsboven in. Alleen laadt het internet niet. 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7109 reacties
  • 4 januari 2021

En hoeveel data zit er nog in je bundel volgens de app? (moet je natuurlijk wel even via een wifi verbinding kijken).

Welk toestel gebruik je? Check even de APN die er in het toestel staat bij mobiele data. (staat er internet.tele.nl) ?

 


Cpan
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
  • 4 januari 2021

Ik heb nog 17 GB in mijn bundel en de APN staat er inderdaad. Ik gebruik een IPhone 11. Internet werkt helaas nog steeds niet. 


theocoppes
Forum|alt.badge.img+8
  • Junior
  • 767 reacties
  • Antwoord
  • 4 januari 2021

Al geprobeerd opnieuw op te starten? 


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 4 januari 2021

Met welk lokaal netwerk ben je verbonden?