Hi, ik heb ineens geen internet meer in het VK sinds vandaag. Geldt mijn bundel nog wel? En hoe zit het met de bel/sms kosten?
Bladzijde 1 / 1
De Brexit heeft nu nog geen gevolgen voor de werking en bundel geldigheid in de UK.
- Kun je nog wel bellen (heb je een netwerk verbinding)
- Heb je nog data in je bundel over? Wat zegt de Tele2 app hoeveel je nog hebt?
Ik kan nog wel bellen, en er staat ook 4g rechtsboven in. Alleen laadt het internet niet.
En hoeveel data zit er nog in je bundel volgens de app? (moet je natuurlijk wel even via een wifi verbinding kijken).
Welk toestel gebruik je? Check even de APN die er in het toestel staat bij mobiele data. (staat er internet.tele.nl) ?
Ik heb nog 17 GB in mijn bundel en de APN staat er inderdaad. Ik gebruik een IPhone 11. Internet werkt helaas nog steeds niet.
Al geprobeerd opnieuw op te starten?
Met welk lokaal netwerk ben je verbonden?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.