Terugbetaling geannuleerde bestelling j14 januari heb ik de nieuwe Samsung Galaxy S21 proberen te bestellen via de website. Alle gegevens ingevuld, maar bij het betalen ging er iets mis op de website, waardoor ik met een leeg winkelmandje eindigde. Ik heb geprobeerd opnieuw de bestelling te plaatsen, maar de website gaf aan dat ik al verlengd had. Hierop heb ik telefonisch contact gezocht om de bestelling alsnog te plaatsen, wat gelukt is, en welke ik direct afbetaald heb. Wat blijkt vervolgens in de mail, een dubbele bestelling. De volgende dag contact gezocht met de klantenservice om de eerste bestelling te laten annuleren. Helaas heeft de medewerker de verkeerde bestelling, degene die al betaald was, geannuleerd. Ik vroeg haar hoe het zat met de terugbetaling van het geld, waarop zij aangaf: "Binnen 14 dagen”. Vorige week vrijdag, 29 januari, nog geen geld. Ik heb contact gezocht, mij is gevraagd even het weekend af te wachten en anders maandag weer contact op te nemen. Inmiddels dinsdag 2 februari, nog geen geld. Weer