De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
hallo, ik heb recent ( ongeveer een week geleden) mijn abonnement gewijzigd en ik ben overgestapt naar 5g. er was hierbij vermeld dat het per direct in zou gaan. ik dacht misschien duurt het nog een paar werkdagen alleen heb echter nog niks gezien. ik heb ook mijn telefoon uit aan gezet maar nogsteeds niks. ik betaal nu al een week voor 5G die ik niet gebruikt heb. hoe kan ik dit oplossen of moet ik bellen ? ik heb op dit moment iphone 11 unlimited data bel sms
Hallo,Ik heb sinds 4 december abonnement.Nu heb ik 8 min. gebeld en +/- 350 mb verbruikt.Dit is ruim binnen mijn bundel, maar er staan nu al extra kosten vermeld.Als ik kijk bij extra kosten staat alles op 0.Graag uitleg.Als ik buiten mijn bundel kom met mb's gaat dan de snelheid omlaag en zo blijven gebruiken zonder extra kosten of gaat het gewoon door met extra kosten voor de mb's? Met vriendelijke groet
Mijn tante is 23 november jongstleden komen te overlijden, ik heb dit doorgegeven overlijdensakte doorgemaild en bevestiging gekregen van de opzegging van het abonnement in december kreeg ik een factuur van 24 euro nog wat en nu januari 5.19 dus ik de klantenservice gebeld dat is de eindnota daarna is het klaar.Blijkbaar dus niet! Ik krijg zojuist om 21.34 wederom een mail met de mededeling dat mijn factuur klaarstaat in mijntele2. Bij deze zou ik graag contact krijgen met iemand die dit een keer in orde maakt! Ik heb de afgelopen factuur betaald en mijn neef hier niet mee belast aangezien deze het psychisch al zwaar genoeg te verduren heeft! Zou fijn zijn als dit dus naar behoren wordt afgehandeld en dat wij niet meer worden lastiggevallen met facturen of dergelijke van iemand die al maanden is overleden.. Alvast hartelijk dank
Hi! ik weet niet of dit aan de sneeuw ligt maar ik koop (unlimited abonnement) telkens 1GB nieuwe data en voordat ik iets mee kan doen krijg ik al weer twee sms’jes dat het 80% en vervolgens 100% verbruikt is. Wat kan ik hieraan doen??? Het is echt vervelend! [update] het is al verholpen!
Hoe zet ik alle foto's e.d over van huawei naar de iPhone 11?
Ik heb per ongeluk 2 keer een abonnement aangevraagd hoe los ik dit op?
Ik wilde graag mijn abbonement verlengen. Alleen als ik dan klik op verlengen (op de site) staat er “502 bad gateway” ik weet niet wat dit betekend. Ik probeerde het een week geleden ook al en toen stond dezelfde foutmelding er. Dit heb ik op alle apparaten dus daar kan het niet aan liggen. Is er iemand met het zelfde probleem?
j14 januari heb ik de nieuwe Samsung Galaxy S21 proberen te bestellen via de website. Alle gegevens ingevuld, maar bij het betalen ging er iets mis op de website, waardoor ik met een leeg winkelmandje eindigde. Ik heb geprobeerd opnieuw de bestelling te plaatsen, maar de website gaf aan dat ik al verlengd had. Hierop heb ik telefonisch contact gezocht om de bestelling alsnog te plaatsen, wat gelukt is, en welke ik direct afbetaald heb. Wat blijkt vervolgens in de mail, een dubbele bestelling. De volgende dag contact gezocht met de klantenservice om de eerste bestelling te laten annuleren. Helaas heeft de medewerker de verkeerde bestelling, degene die al betaald was, geannuleerd. Ik vroeg haar hoe het zat met de terugbetaling van het geld, waarop zij aangaf: "Binnen 14 dagen”. Vorige week vrijdag, 29 januari, nog geen geld. Ik heb contact gezocht, mij is gevraagd even het weekend af te wachten en anders maandag weer contact op te nemen. Inmiddels dinsdag 2 februari, nog geen geld. Weer
Beste Tele2,ik heb al maanden geen voicemail meer kunnen beluisteren omdat het instellen steeds niet lukt. Ik heb al meerdere keren deze vraag ingestuurd en nog steeds werkt het niet. Ik krijg bij het bellen naar de voicemail alleen de optie om opnieuw in te stellen, pincode lukt, na inspreken sluit het menu vanzelf af
I have successfully activated my new simcard in Tele2 last night but the phone still indicates ‘no service’ since the first time I put my simcard in. I talked to the chatbot and did everything she told me to (check my location, restart my phone, allow all the blockages settings and pay all my bills), however the chatbot indicated that I have to call the customer service. Now, how can i ever call the customer service if my simcard is not working and I have no other phone nor do I speak fluent Dutch? I would really appreciate any help. Thanks in advance.
Duiven, 8 februari 2021Tele2 Nederland B.V.Afdeling KlachtenPostbus 2892400AG Alphen aan den RijnBetreft: Klacht over verlenging / nieuw abonnementGeachte heer/mevrouw,Graag wil ik via deze weg mijn klacht bij u kenbaar maken in de hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen.Op 20 november 2020 heb ik telefonisch mijn contract gewijzigd. Op dat moment had ik een sim-only abonnement, waarvan ik te horen had gekregen, dat ik deze elk moment kon wijzigen naar een abonnement mét telefoon. Nu ging mijn telefoon stuk en wilde ik graag een nieuw abonnement met een telefoon. Uw collega vertelde mij dat ik door middel van een ‘early renewal’ mijn abonnement kon wijzigen naar een nieuw abonnement met telefoon. Mij is toen verteld dat ‘early renewal’ inhoudt dat het huidige abonnement wordt gestopt, tegen betaling van 71 euro, maar dat dan het nieuwe abonnement de volgende maand in kon gaan. Dit nieuwe abonnement zou dus december 2020 in gaan. Nu kwam ik er in januari achter dat mijn abonnem
Werkelijk ongelofelijk dat ik nu al maandenlang geen toegang heb tot mijn voicemailberichten, omdat ik elke keer wordt gevraagd m’n voicemail opnieuw in te stellen, WAT DUS NIET WERKT!Volgens mij hebben alle Tele2 klanten hier last van, maar die *** van Tele2 weigeren hier ook maar gehoor aan te geven. Dit blijkt ook uit alle onbeantwoorde forum vragen hierover. Telefonische klantenservice is onbereikbaar, chattende klantenservice is onbekwaam…. het bloed komt inmiddels onder m’n nagels vandaan.
Ik heb een tegoed van 373,90 open staan bij Tele2.Normaal verrekenen ze mijn abbo.Ik wil dit bedrag echter gewoon terug.De kosten van mijn abbo zijn het verrekenen niet waard, en kan dit bedrag zelf beter gebruiken.
Ik ben afgelopen vrijdag mijn telefoon verloren en ik had een aantal vragen. Ik heb mijn huidige simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Ik vroeg me af of ik met mijn nieuwe sim mn huidige abonnement behoud, of ik nog iets moet doen wanneer ik mijn nieuwe sim binnen krijg en of ik mijn oude telefoon nummer behoud. Ook vroeg ik me af of ik mijn oude apps kan bewaren die op mijn oude telefoon staan die ik kwijt ben.
Mijn abonnement loopt deze maand af. Ik mag al een tijd verlengen maar ik ben tevreden met het abonnement wat ik nu heb. In een email die ik kreeg, staat dit:Of zit je nu prima?Als je niks doet, dan blijft je abonnement gewoon hetzelfde. Heb je nu een abonnement met telefoon? Zodra je telefoon is afbetaald, betaal je alleen de data en belminuten. Is mijn ‘abonnement’ dan ook nog maandelijks opzegbaar? Dat wil ik graag weten.
Bellen vanuit frankrijk naar nederland, is dit vanuit de belbundel?
Hoi, ik ben nu in Mexico maar ik krijg geen bevestings sms met tarieven en bundels. Heb al een aantal stappen geprobeerd. Roaming aangezet dan doet mijn internet het wel maar buiten mijn bundel en dat wil ik niet. Ook een nieuwe APN ingesteld (stond op T-mobile?) maar heb verder niks aan standaardinstellingen aangepast behalve de naam naar internet.tele2.nl.
Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone 11 gekregen. Toen doe binnen kwam heb ik hem tot 100% opgelaten en weer in de oplader gedaan toen die 1% was. Inmiddels zit die nu al 4 uur in de oplader en is die pas 77%. Is dit normaal?
He, Sinds ik de overgezet ben naar het “verbeterde 4G-netwerk”, moest ik ook logischerwijs naar de nieuwe app overstappen. Wel jammer dat de app nog niet geoptimaliseerd is voor iPhone 12 Pro. De iconen aan de onderkant zijn niet goed uitgelijnd. Vanaf versie 1.3 (sinds ik de app in gebruik heb genomen) tot en met 1.3.3 (huidige versie die twee dagen geleden uitgegeven is) is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik ben best benieuwd hoelang het nog gaat duren voordat dit aangekaart wordt Groetjes
Goedendag,Ik heb net wen nieuw abbonoment afgesloten bij tele2, ik heb ook aangegeven dat ik gebruik wilde make van nummerbehoud. Dit kan helaas nog niet omdat het abbonoment bij mijn vorige provider nog niet is afgesloten volledig. Gelukkig kan ik later nog nummerbehoud aanvragen wat top is! Alleen... Ik zit nu met het problem dat ik mijn simkaart van tele2 niet kan gebruiken, him lijkt nog niet geactiveerd. Nu heb ik bij die simkaart natuurlijk ook een nummer gekregen en daarmee heb ik hem gebrobeert te activeren maar dan krijg ik de melding dat huh nog niet in het systeem staat.Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen om mij nieuwe abbonoment te kunnen gebruiken?Ik hoor het graag!Mvg, Timo
I see so many topics related to not getting a refund. This is not acceptable and it seems like tele2 is doing this on purpose. I ordered a phone which was supposed to be delivered the next day (wrong information on the website). After paying the phone you can make an appointment for delivery (which is also weird since normally you need to know the delivery time before you can proceed with the order). After I paid, i realized that the phone will only be delivered after 1 month so I immediately cancelled my order on the same day. after more than 3 weeks and 5 attempts of contacting customer service about my refund I called again today to find out that not request has been registered on my name and a new one has just been created. Therefore need to wait another 14 days 🙄. This is ridiculous. I cancelled my order right away. With most other providers you get a refund within 5 working days. With TELE2 its supposedly 14 days but you really need to get irritated and call several times before
Afgelopen donderdag hebben we mijn alleenstaande en dementerende tante van 89 jaar verhuisd naar een verzorgingstehuis. In de aanloop daar naartoe hebben we via uw klantenservice contact opgenomen over de omzetting van haar telefoonabonnement (klantnummer B0006348074). Aangezien dit een verouderd, vast abonnement betrof kon dit niet meeverhuizen, alleen als pakket incl. internet (dit gebruikt zij niet) en tv (dit krijgt ze vanuit het tehuis). Het abonnement werd opgezegd en geadviseerd werd een mobiel abonnement te nemen, via KPN of Ziggo omdat deze providers mogelijk nog wel losse abonnementen voor vaste telefonie zouden aanbieden. Dit bleek niet het geval dus kwamen wij terug bij Tele2 omdat we daar (toen nog) goede ervaringen hadden. Abonnement werd afgesloten, benadrukt werd dat de simkaart naar mijn adres moest worden gestuurd, omdat mijn tante dit allemaal niet snapt. “Geen probleem, ik heb het identiteitsbewijs nodig van degene die de simkaart in ontvangst moet nemen”. Zo gezegd
Ik heb 3 onbeluisterde berichten en wanneer ik voicemail bel moet ik een welkomstbericht maken. Eerst een password en dan een welkomstbericht dan heb ik dit gedaan moet ik aflsuiten met een hekje en dat gaat hij uit. Ze zeggen eenmalig en dan bel ik no een keer moet ik de zelfde stappen weer herhalen dus die welkomstbericht lukt niet en kan ook mijn voicemail niet beluisteren
Hallo, Ik heb maandag de iphone 12 pro met abonnement besteld. In de bevestigingsmail stond dat ik van AMP een bericht zou krijgen voor een leveringsafspraak wanneer het product op voorraad zou zijn. Nog geen 15 min erna, kreeg ik die melding al. Ik heb natuurlijk de snelste optie gekozen en dat was in dit geval 8 februari. Nu is mijn vraag: hoe kan de iPhone 12 pro al zo snel geleverd worden als er bij de levertijd van de telefoon 6-8 weken staat? Heb ik nu voor niets een afspraak gemaakt?
Onze WiFi thuis werkt niet, dus probeer ik 24uur unlimited te kopen via de app. Ik heb dit nu twee keer gedaan, maar ik krijg maar 100mb in mijn account. Ik heb niet zo’n zin om voor de komende paar dagen in mijn tentamenweek 30 euro uit te geven aan extra data. Iemand met hetzelfde probleem?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.