beantwoord

facturen blijven komen na overlijden

  • 8 February 2021
  • 4 reacties
  • 108 x bekeken

Mijn tante is 23 november jongstleden komen te overlijden, ik heb dit doorgegeven overlijdensakte doorgemaild en bevestiging gekregen van de opzegging van het abonnement in december kreeg ik een factuur van 24 euro nog wat en nu januari 5.19 dus ik de klantenservice gebeld dat is de eindnota daarna is het klaar.

Blijkbaar dus niet! Ik krijg zojuist om 21.34 wederom een mail met de mededeling dat mijn factuur klaarstaat in mijntele2.

 

Bij deze zou ik graag contact krijgen met iemand die dit een keer in orde maakt! Ik heb de afgelopen factuur betaald en mijn neef hier niet mee belast aangezien deze het psychisch al zwaar genoeg te verduren heeft! Zou fijn zijn als dit dus naar behoren wordt afgehandeld en dat wij niet meer worden lastiggevallen met facturen of dergelijke van iemand die al maanden is overleden..

 

Alvast hartelijk dank 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 9 February 2021, 12:49

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

Tele2 facturen ontvang je altijd halverwege de maand, bij mij de 17e. Weet je zeker dat die laatste mail echt van Tele2 is? 

Reputatie 7

Mogelijk is het laatste bericht gekomen door onderstaande storing. 

 

@pipodeclown dankjewel voor je reactie ik hoop het dat dat het is ik heb nog 3 keer een email ontvangen en het zijn niet bepaald de meest leuke dingen om hier achterheen te moeten gaan..

Reputatie 7

@pipodeclown dankjewel voor je reactie ik hoop het dat dat het is ik heb nog 3 keer een email ontvangen en het zijn niet bepaald de meest leuke dingen om hier achterheen te moeten gaan..

Dat snap ik helemaal. Vanwege de onlogische datum en het feit dat de klantenservice heeft bevestigd dat het de laatste factuur betrof, verwacht ik dat het bericht een gevolg is van de storing.