beantwoord

activatie 5G

  • 9 February 2021
  • 3 reacties
  • 3253 x bekeken

hallo, ik heb recent ( ongeveer een week geleden) mijn abonnement gewijzigd en ik ben overgestapt naar 5g. er was hierbij vermeld dat het per direct in zou gaan. ik dacht misschien duurt het nog een paar werkdagen alleen heb echter nog niks gezien. ik heb ook mijn telefoon uit aan gezet maar nogsteeds niks. ik betaal nu al een week voor 5G die ik niet gebruikt heb. hoe kan ik dit oplossen of moet ik bellen ?

 

ik heb op dit moment iphone 11 unlimited data bel sms 

icon

Beste antwoord door eric 9 February 2021, 22:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Wat voor toestel heb je?

Wat voor toestel heb je?

iphone 11

Reputatie 7
Badge +12

Een Iphone 11 is geen 5g telefoon. Pas vanaf de versie 12 ondersteund Apple dat. Je  kunt gelukkig 5g toegang per maand aan en uitzetten bij Tele2.