De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Onlangs is mijn telefoon gestolen dus heb ik mijn SIM geblokkeerd. Ik heb een nieuwe SIM kaart gekregen en met de klantenservice gebeld om deze te activeren. Na 30 minuten zou hij moeten werken, maar paar uur later werkt hij nog niet(geen service). Wat kan ik het beste doen?
Hallo,Ik ben al een huidige klant van Tele2 en mijn abonnement eindigt in Juni. Nu is mijn telefoon kapot en zou ik graag een nieuw abonnement willen afsluiten. Ik begrijp dat ik dan mijn overige toestelkrediet moet af betalen maar geld dat ook voor mijn abbonnement aangezien ik een nieuw 2 jarig abbonnement wil afsluiten.
Ik heb op 3 februari een Iphone 12 besteld bij Tele2, deze zou in eerste instantie bezorgd worden op 8 februari maar werd ivm het weer om begrijpelijke reden geannuleerd. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt via mijnafspraak.nl, de nieuwe bezorgdatum werd 12 februari.De bezorger van AMPgroep kwam uiteindelijk om 18:00 uur. Hij melde gelijk dat hij een probleem had, zijn ipad was uitgevallen en daardoor het contract niet tevoorschijn kon halen. Hij vroeg of ik een printer heb, heb ik niet dus even aan de buren gevraagd of ze het contract voor mij willen afdrukken, dit kon, dan kon hij het contract via zijn mobiele telefoon uitprinten.Het bleek dat het hoofdkantoor het contract nog niet naar de bezorger zijn mobiele telefoon had gestuurd. Hij belt met het hoofdkantoor maar staat in de wacht, er wordt gemeld… u bent de eerstvolgende in de wachtrij… en hangt vervolgens op. Ik zeg tegen hem, je was de eerstvolgende in de wachtrij en vervolgens zegt hij doodleuk… “Ja dan moet ik nog 10 minuten
Beste leden,Ik heb een Sim only abbonement bij tele 2 sinds September 22 2020, en ik wou hem verlengen met een telefoon bij een bedrijf genaamd mobiel.nl.Nou weet ik dat je 4 maanden na je sim only abonnement met een telefoon kunt verlengen door middel van contractbreuk. Dus ik kon vanaf 22 Januari verlengen met een telefoon, ik heb alles betaald inclusief voor de contractbreuk en ben sindsdien al weken in contact met zowel mobiel.nl als Tele2. De reden hiervoor is dat mijn verzoek niet wordt goedgekeurd door Tele 2 en dit is zeer frustrerend als je geen reden ervoor krijg. Ik heb zovaak gebeld met tele 2 en krijg letterlijk elke keer als ik bel een ander reden voor dit en wordt er echt schijtziek van. Ook heb ik contact gehad met mobiel.nl en zei hebben namens mij ook gebeld naar tele 2 maar desondanks heb ik geen antwoord gekregen. Heeft iemand hier ervaring mee gehad, zo ja hoe heb je het opgelost.
ik probeer te chatten met de klantenservice. kan de klantenservice even contact met mij opnemen, alsjeblieft? ik probeer mijn simkaart te activeren maar dit mag alleen via de klantenservice omdat mijn oude kaart niet meer is. even nieuwe simkaart er in zetten, aub.
Hoi, ik heb 4-2 de Samsung S21 roze 128gb besteld. Op het moment van bestellen stond 1 week levertijd. Nu staat er op de website dat de levertijd 3 weken is.Welke levertijd moet ik aanhouden? 1 of 3 weken? Dank!
Hoi, Sinds jullie update naar 5G netwerk, werkt mijn bereik qua bellen en het mobiel internet slecht. Ik gebruik tevens nog steeds 4G. Heb de telefoon al in en uit geschakeld, de SIM kaart werkt ook niet in een andere telefoon. Verder heb ik in mijn telefoon ook handmatig het netwerk ingevuld. Dit mocht allemaal niet baten. De klantenservice is, tot grote ergernis, niet bereikbaar op zondag, maar ik heb nu een oplossing nodig. Hoor het graag.
Ik heb een vraag, ik ben een maand geleden overgestapt vanaf Vodafone naar tele2. Alleen krijg ik mijn nieuwe simkaart net geen mogelijkheid geactiveerd, waardoor ik dus nog steeds alles moet doen met de Vodafone kaart. Voor de account verificatie accepteert de app namelijk niet mijn nummer, ook niet degene die op het kaartje van de simkaart staat waardoor ik dus ook niet verder kom. Ik hoor graag als iemand de oplossing heeft.
Hallo, ik heb een abonnement met toestel aangeschaft, nu ongeveer 1 jaar geleden. Nu wil ik een nieuw toestel aanschaffen, maar ik moet eigenlijk nog een jaar wachten tot ik kan verlengen. Is er een mogelijkheid om vervroegd te verlengen of op te zeggen, zodat ik een nieuw toestel kan kopen?
Goedendag,Graag wil ik mijn toestelkrediet afbetalen, wegens contractovername. Echter, er staat dat dit pas kan nadat alle openstaande facturen zijn betaald. Als ik vervolgens naar mijn facturen ga, staan er helemaal geen openstaande facturen. Wat nu?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Nikki
Hoi, Eerder kon je op elk moment dat je een sim-only had, verlengen met telefoon. Als ik dat nu wil doen lukt dat niet meer. Komt dit door het nieuwe netwerk en systeem dat sinds een week of 2 actief is? Alvast bedankt.
Hallo! Ik ben op 12 oktober 2020 overgestapt (met nummerbehoud) van KPN naar Tele2, een sim-only abonnement. Sinds het moment van overstappen heb ik problemen met mijn verbinding in Duitsland. Ik ben op 19 december voor 3 dagen in Duitsland geweest, ik heb gedurende deze 3 dagen geen internet gehad en kon niet bellen en sms-en (en niet gebeld worden en geen sms-jes ontvangen). Ik heb mijn telefoon enkele malen opnieuw opgestart, handmatig providers proberen te kiezen, automatisch laten kiezen. Niets werkte. Ik heb het stappenplan nauwkeurig opgevolgd met het instellen van de APN instellingen (internet.tele2.nl en smartsites.t-mobile), geen verschil. Vervolgens heb ik met Tele2 gebeld en heb ik de situatie uitgelegd. Alles werd genoteerd en een case werd aangemaakt. Enkele dagen later werd ik opgebeld en mij medegedeeld dat de eerste 2 maanden de functionaliteit van sim-only abbonementen in het buitenland wordt uitgeschakeld om fraude te voorkomen. Ik heb het even opgezocht: ik kwam erg
Op d.d. 13-01-2021 heb ik een Iphone 12 besteld en mijn abonnement verlengd. I.v.m. de (late) levertijd hiervan heb ik deze de volgende dag geanulleerd. Dit is per e-mail bevestigd door Tele2.Diverse keren telefonisch contact gehad met de klantenservice.1e contact 14.01.21: terugbetalingen regelen we binnen 5 dagen 2e contact: 20.01.21 terugbetaling regelen we eigenlijk binnen 14 dagen 3e contact: 29.01.21 niemand weet wat er aan de hand is, 10 keer doorverbonden naar diverse afdelingen en uit systeem kunnen ze de stand van zaken niet achterhalen en weten ze niet waneer ik mijn geld terug krijg.Ik ben niet blij met jullie klantenservice en heb mijn simonly abonnement ook opgezegd afgelopen vrijdag. Triest voor woorden hoe jullie om gaan met klanten. Bestelgegevens:Besteldatum: 13-01-21Bestelnummer: 57001405Aanbetaling circa €800 We zijn ruim 3 weken verder. Wanneer gaan jullie mijn geld terug storten? Graag schriftelijk reageren.
It’s been 3 weeks already after cancellation of my order and I still haven’t got back my 300+ eur. When is it going to happen, Tele2? Summed up, its been 2 months that Tele2 got my money and never gave me the product. I have even already received the same phone from another online shop in the meantime, in just one day. I am sick and tired of wasting hours to contact the support who don’t help with anything. I don’t know if Tele2 only treats their non-Dutch speaking clients like crap or it’s just the company’s style but honestly it is the worst experience I had with purchases in the Netherlands. Can you please finally refund me or shall I turn to ask for legal help to resolve this?
Ik heb 23 januari 2021 een bestelling geannuleerd. De annulering is al meer dan twee weken geleden verwerkt, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug. De klantenservice verwacht dat ik nogmaals twee weken, dus in totaal ongeveer een maand, ga wachten op een terugbetaling van €833,38. De termijn van twee weken is op zich al erg lang. Om nog eens twee weken te wachten is echt belachelijk. Wanneer krijg ik nou MIJN geld terug?
Goedemiddag,Ik heb nu al meerdere malen met jullie klantenservice gebeld maar ik kom geen stap verder. Ik ben bezig met een hypotheek aanvraag maar die word alleen toegezegd wanneer ik een positieve bkr registratie heb staan. Nu is het zo dat ik alles netjes heb betaald aan het incassobureau vorige week donderdag. De betaling zou inmiddels ook bij jullie verwerkt moeten zijn, maar ik word telkens van het kastje naar de muur gestuurd wanneer ik bel. Van het incassobureau heb ik de bevestiging ontvangen dat het dossier gesloten is en dat ik voor verdere vragen bij jullie terecht kan. Nu is het probleem zo dat wij aanstaande maandag een bod moeten uitbrengen op het huis, maar dat gaat moeilijk met deze codering bij de bkr. Daar moet een herstel op komen te staan. Ik ben echt ten einde raad, wie helpt mij alsjeblieft om dit probleem op te lossen??? groet,Brian
Ik ben echt mega ontevreden over mijn abonnement sinds het nieuwe netwerk en de gevolgen die het heeft gehad voor mijn abonnement (de meeste redenen lees ik in de topics al een tijdje terug). Heb ik dan het recht om zonder financiële gevolgen weg te kunnen bij tele2? Ik wil hier niet nog een jaar aan vast zitten namelijk.
Beste allemaal, Via deze weg wil ik toch een poging doen, om hulp te vragen aan een ieder die dit leest. Bij het BKR heb ik een registratie 2 staan. Dit heeft te maken met een toestelkrediet. Inmiddels is dit via het incassobureau afbetaald, het dossier bij hen is ook gesloten en heb ik dit bevestigd gekregen via de email. Nu is het zo dat ik ondertussen al wel 20 keer heb gebeld naar de klantenservice van TELE2 met de vraag of de betaling is verwerkt. Want zodra dit gebeurd, word er vanuit TELE2 contact gelegd met BKR om door te geven dat het toestelkrediet is voldaan en word de status beëindigd en krijg ik een (H) herstelcode. Maar telkens word er door de servicemedewerker verteld dat er een case is aangemaakt of een ticket voor de backoffice. Zelfs worden er terugbelafspraken ingepland en beloftes gemaakt wat niet word nagekomen. Nu is het zo dat ik en mijn verloofde een huis willen kopen, en uiterlijk aanstaande maandag moeten we een bod hebben uitgebracht op het huis dat we willen
Hallo tele2Twee weken geleden heb ik mijn bestelling geannuleerd en daarbij zou ik mijn geld terug krijgen in die twee weken. Nou is er weer niks teruggestort. Hierbij heb ik weer moeten bellen en werd er weer aangegeven dat ik nog eens 14 dagen zou moeten wachten. Het gaat om een bedrag van ruim €820,-. Ik vind dit totaal niet kunnen, want zelf heb ik ook gewoon rekeningen die ik moet betalen. Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug, want anders ben ik toch geneigd om juridische stappen te nemen. Ik vind dit totaal bizar.!
Vandaag zou mijn nwe abo ingaan, ik heb mijn nwe kaartje maar geen bericht van Tele2, gelukkig werkt mijn oude abo noghoe gaat dit verder?
Ik heb al meer dan 10 jaar mijn nr en toestel via U.eind vorig jaar was ik aan een nieuw toestel toe, en dat heb ik dus gedaan. weer bij jullievervolgens duurde het een hele poos voordat mijn nr op mijn nieuwe SIM kon…want dat lag aan mijn vorige provider (tele2), aldus tele2.maar het werd direct geregeld, ik kon inderdaad bellen.alleen bleek ik een ander nr te hebben,weer contact gehad, neen het bleek een tijdelijk nr.tijdelijk, en bovendien zou ik alleen kostten maken als ik zou bellen…. sindsdien blijk ik dus 2 rekeningen te betalen, die voor het inmiddels omgezette abbonement,en ik betaal nog eens elke maand voor dat tijdelijke nummer.en hier ben ik niet zo blij mee !!!heb diverse pogingen gedaan contact te krijgen, maar ik kom er niet door…ben het nu zat
Hallo tele2na ruim 14 dagen te hebben gewacht, heb ik nos steeds niet mijn geld teruggestort gekregen. Ik heb hierbij weer gebeld en er werd weer gezegd dat ik nog eens 14 dagen moest wachten. Ik vind dit absoluut niet kunnen en het gaat om een bedrag van €820.- ik heb zelf ook gewoon rekeningen die ik moet betalen en zit nu in achterstand. Ik wil graag snel mijn geld terug!
hallo allemaal, ik wil een nieuw abonnement met telefoon afsluiten alleen ik wil zeg maar eerst de helft van het toestel betalen en de maand erop de volgende helft als ik alles in een keer betaal dan zit ik 2 maanden zonder geld en ik ben een student die voor alles voorbereid moet zijn ik ben heel bewust van mijn geld en wil daarom altijd iets voor de zekerheid achterhouden mijn vraag is alleen kan dat in de eerste maand van je abonnement je toestel helemaal afbetalen alvast bedankt.groetjes, selma
Hi, ik heb pas mijn abonnement met 5G verlengd, maar heb geen 5G bereik thuis op mijn Samsung Galaxy Z Flip 5G. Op sommige plekken buitenshuis heb ik wel 5G. Ik vind dit best wel vreemd want thuis heeft mijn vrouw 5G van T-Mobile op haar Note 20 Ultra en mijn zoon 5G op zijn iPhone. Ik heb mijn simkaart in zijn iPhone gestopt en heb via de iPhone wel 5G en volop bereik. Ik wil hier graag wel een oplossing voor, want ik betaal voor een service die ik thuis niet eens kan gebruiken. Mvg
Beste meneer, mevrouw,mijn contract in 3 / februari afgelopen, dus Ik wil graag weten waarom moet ik nog een factuur betalen?en ik wil graag ook weten hoeveel facturen heb ik betaald?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.