De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo,Ik heb al enkele jaren verschillende mobiele abonnementen gehad bij Tele2. Nu heb ik ook een 2 jarig abonnement lopen. Deze kan ik pas over een half jaar verlengen (en dan kan ik als het goed is ook een nieuw toestel uitkiezen). Op dit moment staat er nog een restbedrag (toestelkrediet) van zo’n 70,- euro ongeveer open. Nu ben ik in het bezit van een Huawei telefoon en deze komen de laatste tijd niet heel goed in het nieuws (met betrekking tot spionage en dergelijke). Ik kan op dit moment geen toestel wijzigen in mijn Tele2 portaal. Als ik het restbedrag direct afbetaal, kan ik dan wel direct mijn toestel wijzigen? Ik zou graag een ander toestel (niet van Huawei) willen gebruiken ivm een functie bij een overheidsinstelling. Wat zijn hier voor mij de opties?
Ik heb een simkaart binnengekregen en ik wil deze activeren, dit lukt niet. Wanneer ik het Sim nummer invoer ontvang ik geen sms.. en staat er geen service. Wat kan ik doen?
Nou helaas is mijn vorige topic na het plaatsen binnen een uur verwijderd. Blijkbaar kunnen ze bij Tele2 op geen enkele wijze omgaan met klachten. Hieronder doe ik dus wederom mijn verhaal.Op 17 maart bestelde ik na 4 jaar een nieuw toestel. Zo lang ik mij kan heugen ben ik klant bij Tele2. Na wikken en wegen besloot ik nog eenmaal een Samsung aan te schaffen. Zo bestelde ik de S21. Helaas trok de accu van het toestel razendsnel leeg.Daarop heb ik direct de volgende dag gebeld met de klantenservice. De reactie was: vervelend, nee dat is niet de bedoeling en ik zou een retourinstructie ontvangen. Aanmelden voor retour kon via de website.Zo heb ik dus op 18 maart keurig alles ingevuld op internet en daar stond dat ik binnen 3 werkdagen de retourinstructie zou ontvangen.Helaas bleek dat niet het geval en heb ik na 5 dagen gebeld met de vraag waar de instructie bleef. De reactie: vervelend mevrouw, deze is naar een verkeerd mailadres gestuurd. Dat is inderdaad wel vervelend want waarom heb
Probeer mijn simkaart te activeren, maar lukt niet via chat🥴
Ik heb uiteraard eerst de chatbot geprobeerd om mijn melding te doen over onbeveiligde websites. Helaas kreeg ik alleen maar reclame en vragen als ja, of nee. Dat was het. Meer kwam er niet uit, terwijl ik heel duidelijk was
ik heb op ongeveer 5 maart mijn sim-only abonnement aangepast van €25 per maand naar €17 per maand maar op 25 maart is er gewoon €25 afgehaald wat kan ik nu doen?
Ik heb zojuist een nieuwe telefoon met abbonement binnen gekregen. Nu had ik nog een abbonement lopen en die telefoon ook al afbetaald. Ik heb gevraagt voor nummer behoud. Nu heb ik een nieuwe simkaart gekregen met een ander nummer, maar ten eerste wil ik geen ander nummer en ten tweede staat daar ook niet eens een nieuw abbonement op want hij werkt niet. Wat moet ik nu doen?
Hoi,Ik ben in Zweden met een Nederlands nummer en heb goed bereik. Internetten lukt ook. Alleen kan ik niet gebeld worden (dan hoort de beller dat ik niet bereikbaar ben) en ik kan niet bellen (dan gaat de telefoon helemaal niet over). Ik heb al gecheckt in de Tele2 app of alle instellingen goed staan. Er staat gewoon dat ik toesta dat ik in het buitenland gebeld word etc. Wat kan ik nu nog doen om dit probleem te verhelpen?Alvast bedankt :)
Beste Tele2,Ik heb eerder vanmiddag gemerkt dat ik verplicht de huidige bundelbooster moet opmaken voor ik een nieuwe kan activeren. Ik ben hier bijzonder ontevreden mee. Op die manier heb ik telkens een onderbroken data-sessie. Is dit bewust beleid mbt verplicht opmaken? Het is de 2e verslechtering sinds ik op het T-Mobile netwerk ben overgezet. Die sms’jes werkten veel prettiger!
Ik heb meerdere facturen gekregen terwijl het abonnement opgezegd is. Hoe zit dit? Eerder heb ik dit onderwerp al aangekaart hier:
Dinsdag een nieuw abonnement met nummerbehoud en nieuw toestel besteld en direct via ideal €800,- betaald. Verder geen bevestigingsmails oid gekregen. Woensdag de klantenservice gebeld en die zagen gelijk dat er een storing was en ik zou donderdag teruggebeld worden met een oplossing.Het blijkt dat door een storing de bestelling automatisch geannuleerd was en de oplossing is om opnieuw een bestelling te plaatsen en wederom €800,- te betalen of wachten tot mijn geld teruggestort wordt en dan opnieuw bestellen. Eigelijk vind ik beide geen echte oplossing vooral ook omdat er maar niet duidelijk wordt hoe lang het gaat duren voordat het geld teruggestort wordt.Zijn er hier meer mensen die deze ervaring hebben en die misschien wel een redelijke oplossing aangeboden hebben gekregen?
Hallo, Mijn toestelkrediet is afbetaald met einddatum van 28 februari 2021. En is nog steeds niet afgemeld bij BKR. Wij hebben huis gekocht en hypotheek stukken kan niet afgerond worden omdat TELE2 dit nog niet heeft afgemeld bij BKR!!!!Klantenservice kan niets betekenen. Wat een slechte zaak is dit nu na 5 weken is nogsteeds niet afgemeld. Ik serieus over nadenken om ergens anders overstappen met zo service kan je niet verder.Kan iemand anders mij hier helpen of moet ik klacht indienen!!
Geachte Heer/Mevrouw,Ik heb al ruim 6 jaar 2 abbo's lopen bij TELE2 en heb nog nooit zo iets meegemaakt.Ik heb vandaag een bericht ontvangen dat ik ben afgesloten omdat er een openstaand rekening is van 110EUR. Log ik vervolgens in op mijn tele 2 account zie ik het bedrag er niet tussen staan. Ik ben er van uitgegaan dat het ging om de laatste factuur en heb dat dus betaald, nu blijkt na veel onderzoeken dat na het overstap naar de nieuwe systeem mijn allebei de nummers die op een contract stonden zijn gesplists terwijl dat helemaal niet zo was en ik altijd de betalingen netjes heb betaald. Nu heb ik dus de verkeerde factuur betaald ( van de nummer die eigenlijk dus niet is geblokkeerd) Ik vind dit echt schandalig! Ik had allebei mijn nummers gekoppeld aan een account en nu kan ik de gegevens van de andere nummer niet eens zien omdat het dus om hetzelfde e-mailadres gaat. Nu ben ik dus afgesloten voor saus. Als ik inlog op het account van mijn tele2 zie ik amper het openstaande bedrag
Ik heb 1,5 week geleden een bestelling geplaatst welke automatisch werd geannuleerd. Werd ik gebeld zeggen ze ja 5 werkdagen heeft u uw geld terug. Ik wacht inmiddels al iets langer en ben in principe ook geen millionaire.
Ik had een vraag Tele 2 koopt zijn iPhones in bij Apple ik was benieuwd of Amerika geld voor krijgt of de Apple in Amerika laat het me weten dankjewel.
Goededag de sim kaart kan niet geactiveerd worden, en kan tevens me gegevens ook niet opvragen van me eventueele tele 2 account krijg hier geen mail van, iemand die me verder kan helpen hier in?
Op mijn OnePlus 8T heb ik problemen met de ID-check voor de Digid-app activatie. Die geeft steeds "Nfc read error". Wil ik dan via sms-code de app activeren dan zit ik in timeout of er is een onbekende fout opgetreden. Dus dat werkt ook niet. Terwijl ik via de mail na iedere poging een bericht krijg dat het geactiveerd is. Maar als ik dan naar bijv. Mijn overheid ga en via de Digid-app weer wil inloggen, dan moet ik de app weer activeren. Alles al geprobeerd, app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, etc. etc….. niets lukt. Misschien heeft iemand hier een oplossing voor?
Hoi,Ik wil graag mijn oude nummer vervangen voor een nieuwe. Klantenservice is helaas niet te bereiken. Iemand enig idee hoe ik dit kan doen?Alvast bedankt, Anasr
Hi,I have this issue with my phone (Samsung Galaxy S10+), my SIM is not being recognized. I recently ordered a new one and activated it and the same issue is still happening. I get the error message “Please insert a SIM card to access network services” when it’s already in there. I also get “com.android.phone keeps stopping” and I’ve tried everything to get it to work, including force stopping, clearing cache, data, etc. but nothing is working. Apparently one of the new Android updates is causing certain apps to keep crashing, so I suspect this is the issue as it was working perfectly fine before this update. I am currently on Android 11 Version G975FXXU9FUBD. There’s no new updates for my phone. What can I do?
Hi,I am not sure if I am at the right platform but I made an order from Tele 2 since 8th of January 2021 which was canceled that very day, but I have not received my refund still. I will take this opportunity to admit how disappointed I am that first of all I got misled by one of your agents into ordering a phone that she promised will be delivered on time before my travel abroad, I specifically asked her if she was sure that it will be delivered before I leave and she confirmed. I had to cancel the order the same day, I received a confirmation from you that the order has been cancelled, but what I don’t understand is why is it taking so long to get my money back, it’s been two months for something I was promised will take two weeks. I am running out of patience, because I am a student and I got pending bills to pay out of that money. It is definitely not fair. I need that money refunded as soon as possible, I am running out of patience for the endless calls I have been making and noth
Wanneer is het mogelijk om met de one plus pro 8 gebruik te maken van het 5g netwerk?
Hello,I would like to take out a second line with another provider for work, but take my existing Tele2 number. Can I change the number on my Tele2 contract (and keep the contract) so that I can transfer my number? Thanks, Alejandro
Beste lezer,Kan iemand mij antwoord geven op het volgende? Ik heb tele2 en maak gebruik van onbeperkt bellen.Als ik vanuit NL bel naar een Nederlands 06 nummer dat zich op dat moment in Duitsland bevind. Vallen deze kosten binnen mijn bundel? Of moet ik hiervoor extra betalen?
Nadat ik de hele TELE2 website heb afgespeurd om een email te zoeken, ben ik op dit forum terecht gekomen omdat ik niet met de klantenservice kan bellen. Ik ben in december weg gegaan van TELE2 vanwege een combodeal met me tv provider, dus ik heb me abonnement destijds afgekocht. Nu heb ik me bij t-mobile aangemeld en nummer behoud aangevraagd omdat dat erg belangrijk is vanwege me zakelijke contacten die me privé bellen. Destijds 120 euro was het om me abonnement af te kopen alleen TELE2 had destijds een server switch, me verzoek voor nummer behoud werd afgewezen. Raar want ik heb toch duidelijk een boel geld betaald om te switchen. Vervolgens heb ik het T-mobile abbonement lopen maar tegelijkertijd blijft TELE2 actief, ik dus meerdere malen naar de klantenservice bellen en er wordt me 2 keer wat anders gezegd maar de laatste keer dat ik belde weer het overzetten van de server verhaal. Ik netjes gewacht maar wel constant facturen krijgen van TELE2 na het afkopen. Ik heb net een factuu
Beste Tele2,Doordat jullie overgegaan zijn op een nieuwe systeem moest mijn simkaart vervangen worden eind Dec 2020. Aangezien ik in Amerika woon hebben mijn ouders de nieuwe simkaart naar mij opgestuurd. Omdat mijn oude simkaart niet meer werkt kan ik mijn nieuwe simkaart niet via Mijn Tele2 activeren. Dat betekent dat bellen met jullie klantenservice de enige optie is. De laatste keer dat ik belde waren er 29 wachten voor mij. Aangezien ik vanuit Amerika bel kost het mij 3$ per min. Aangezien jullie niet per mail bereikbaar zijn en ik toch graag mijn simkaart wil activeren, vraag ik me af of er geen andere mogelijkheid is om mijn simkaart te activeren.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.