Skip to main content
Antwoord

sim kaart kan niet activeren online

  • April 2, 2021
  • 2 reacties
  • 262 x bekeken

Goededag

 

de sim kaart kan niet geactiveerd worden, en kan tevens me gegevens ook niet opvragen van me eventueele tele 2 account krijg hier geen mail van, iemand die me verder kan helpen hier in?

Beste antwoord door pipodeclown

Als het goed is heb je een link in één van de welkomst mails ontvangen, maar je kunt morgen de klantenservice bellen (met een andere telefoon), de chatbot op de website vragen om een medewerker te spreken (tijdens openingstijden) of social media proberen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • April 2, 2021

Er zijn geen moderators tot dinsdag. Probeer morgen de klantenservice te bellen.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 2, 2021

Als het goed is heb je een link in één van de welkomst mails ontvangen, maar je kunt morgen de klantenservice bellen (met een andere telefoon), de chatbot op de website vragen om een medewerker te spreken (tijdens openingstijden) of social media proberen.