Skip to main content

Ik heb een simkaart binnengekregen en ik wil deze activeren, dit lukt niet. Wanneer ik het Sim nummer invoer ontvang ik geen sms.. en staat er geen service. Wat kan ik doen?

De sms ontvang je niet omdat de simkaart niet actief is 🤡 De simkaart wordt niet geactiveerd verzonden om misbruik te voorkomen.

Als het goed is staat in één van de welkomst berichten/ mails een link waarmee je de simkaart kunt activeren en anders kan de klantenservice dit voor je doen. Bel ze met een andere telefoon, vraag de chatbot een medewerker te spreken (tijdens openingstijden) of wacht tot er hier een Tele2 moderator reageert.


Hoi Rosita, wat @pipodeclown  zegt klopt helemaal!

Ik heb direct meegekeken naar je account en ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega, die jouw nieuwe simkaart al heeft geactiveerd. Super!

Mocht ik je verder nog ergens mee kunnen helpen, laat het me dan gerust weten! Ik sta voor je klaar! ^Marciano