De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik heb op 18 mei via Tele 2 een iPhone met toestelkrediet aangeschaft. Deze heb ik binnen de termijn van 14 dagen teruggestuurd. Bovendien heb ik een bevestiging ontvangen dat de telefoon goed aangekomen was. Toch staat het toestelkrediet nog steeds op mijn factuur. Hoe kan dit?
Attentie Samsung-fans! Samsung heeft weer een prachtig toestel geïntroduceerd. We begrijpen dat je wellicht wat vragen hebt over jouw nieuwe toestel, bestelling en levering ervan. In dit topic zetten we de meestgestelde vragen voor jou op een rijtje, zodat je alle informatie direct bij de hand hebt. Aangezien de Samsung Galaxy Z Flip4 direct leverbaar is, is er geen apart topic met de levertijden. Informatie over Samsung Galaxy Z Flip4De Samsung Galaxy Z Flip4 is direct leverbaar! Samsung promotieJe ontvangt een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 bij aankoop van een Samsung Galaxy Z Flip4. Deze actie loopt van 10 augustus 2022 t/m 2 oktober 2022. Claim de Galaxy Watch5 via deze pagina. Registreren kan tot en met 31 oktober 2022. Extra inruilwaardeBij het kopen van een Samsung Galaxy Z Flip4 ontvang je €150 bovenop de inruilwaarde van je oude smartphone. Je kan via de Samsung pagina registreren voor deze promotie. De promotie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober. De registratieperio
Goededag allemaal, Ik heb 20 dagen geleden mijn tel galaxy A71 gestuurd voor reparatie, de toestel is aangemeld via een link van Tele2, ik heb de bezorgingskosten betaald en de dag daarna heb ik een email gekregen dat de tel is bij dynafix. Daarna een status dat de tel gerepareerd is en teruggestuurd maar als ik de track and trace code gebruik van dhl dan krijg ik niet ontvangen, daarna gebeld met dynafix die beweert dat de toestel gestuurd is maar ik heb tot de dag van vandaag niks gekregen, Tele2 na 2 weken moet mij tegemoetkomen met een vervangende toestel bijvoorbeeld maar die wil niet en zegt wacht op reactie van dynafix plus de medewerker Carla die op mijn oor had opgehangen en gelogen dat ze met de manager zou bespreken maar dat heeft ze niet gedaan en wat als dynafix na 2- 3 maanden pas antwoord geeft? Ik heb mijn telefoon nodig gewoon.Ik ben teleurgesteld in Tele2😪🤮Kan iemand mij tips geven?
Goededag,Ik heb met de actie een samsung flip genomen en wil graag mijn horloge erbij krijgen. Alleen kan ik het niet voltooien omdat mijn email niet geldig is.. Wat moet ik doen?
Ik ben mijn oude simkaart verloren die heb ik geblokkeerd maar ik heb nu een nieuwe binnen die ik wil activeren maar dat lukt niet, omdat ik mijn oude simkaart niet heb. Kan iemand mij hierbij helpen?
Hoi, ik kan mijn simkaartje niet activeren omdat de oude kwijt is. Kunt u mij helpen?
Hoi! Ik ben momenteel op reis in Servië en ga morgen naar Montenegro. Voor beide landen heb ik apart een internetbundel aangevraagd. Op dit moment ben ik in Servië en ik heb geen internet. Ik heb de roaming aan, anp is goed en mobiel al meerdere keren opnieuw opgestart. Ook heb ik al twee facturen betaald, dus als het goed is, is de blokkade weg. Morgen ga km naar Montenegro en ik heb zo’n vermoeden dat het ook niet gaat werken. Beide bundels staan op ‘niet actief’ in mijn tele2 account maar ik heb geen idee hoe ik ze op actief kan zetten. wat kan het probleem nog meer zijn? En weten jullie een oplossing? vriendelijke groet,ENH
Hallo,Reeds is mijn simkaart beschadigd geraakt en kan ik niet meer bellen.Ik heb een nieuwe aangevraagd en die is hier ook al, maar kan hem niet activeren.Ik kan niet naar de klantenservice bellen sinds ik niet kan bellen met mijn mobiel en dus kan ik mijn oude sim niet laten deactiveren.Bij deze zou ik graag hulp willen met zowel het deactiveren van mijn oude, als het activeren van mijn nieuwe sim.Mijn simkaartnummer van mijn nieuwe sim is: 8931 1621 1244 65586 16
Mijn telefoon is geblokeerd en ik moet daarvoor mijn puk code hebben. Maar die weet ik niet.
Ik heb een nieuw abonnement aangesloten met nummerbehoud. Nu stop ik de nieuwe simkaart in mijn telefoon en doet hij het niet. Wat moet ik doen? iPhone 13
Hallo, Ik probeer een bundelbooster te activeren. Alleen kan de app of geen gegevens inladen of ik krijg een foutmelding. En bij het versturen van een sms krijg ik een leeg bericht terug en doet het internet het ook niet. met vriendelijke groeten, sietse
Er staat steeds dat mijn verbruiksgegevens niet kunnen worden geladen, ik kan nu geen extra 2gb aanvragen (ik ben door mij ulimited dagbundel heen)Ik heb alles al geprobeerd; de app opnieuw opstarten/cache verwijderen, telefoon opnieuw opstarten simkaart erin en eruit doen, praten met de bot bracht me hierheen
Op mijn rekening staat opeens 12 euro kosten omdat ik gebeld heb met het nummer 09060400031 (wat ik dus niet hem gedaan) . Ik lees online dat meerdere mensen een rekening hebben opeens zonder dat ze dit nummer hebben gebeld. Hoe kan dit? Hebben meer mensen dit gehad. En wat kan ik doen om dit niet meer te laten gebeuren? Ik neem nooit onbekende nummers op of anonieme bellers
zo’n 10 weken geleden heeft m’n partner wat problemen gehad met het verlengen van haar abonnement.Na een telefoontje met een van de medewerkers was er beloofd dat er binnen 2(!) weken de aanbetaling van het verkeerde abonnement teruggestort zou worden.Ondertussen 10 weken later, tig telefoontjes verder en nog steeds geen enkel bedrag binnen en worden er loze beloften gedaan dat dit zo “snel mogelijk” opgelost zou worden. @Tele2, hoe gaan jullie dit nu oplossen en wanneer krijgen wij nu eindelijk ons geld terug, zonder dat we dit gaan escaleren
Dag iedereen,Dringende vraag!! Ik heb vandaag een nieuwe iPhone gekocht bij de mediamarkt. Ik heb duidelijk gezegd tegen die medewerker dat ik een abonnement heb bij Tele2, maar ik kreeg een Ben simcard. Ik heb contact opgenomen met Ben klantenservice en die medewerker zei dat ik de verkeerde simcard heb. Nu moet ik terug naar de mediamarkt voor een Tele2 simcard.Maar mijn vraag is, stel als ik een nieuwe simcard van Tele2 heb gekregen, dan moet ik die simcard koppelen aan mijn oude nummer. Maar hoe doe ik dit?Ik heb net in mijn Tele2 account geprobeerd mijn abonnement toe te voegen, maar dat gaat niet aangezien ze ter verificatie een sms sturen naar het oude 06 nummer dat nog niet in gebruik is.Hoe los ik dit op? Ik zie nergens een emailadres van Tele2 staan, en ik kan nergens heen bellen.Help aub!! :(
Dringende vraag!Dag iedereen,Ik heb vandaag een nieuwe iPhone gekocht bij de mediamarkt. Ik heb mijn oude simkaart weg gedaan in verband met waterschade. Ik heb een abonnement bij jullie.Hoe en waar krijg ik een nieuwe simkaart van Tele2? Kan ik dat in de winkel kopen (zo ja waar) of moet ik het online bestellen?Ik wil mijn oude nummer behouden. Kan ik mijn nieuwe simkaart koppelen aan mijn oude nummer? Mijn oude simkaart is trouwens niet meer actief.Alvast bedankt!
Tot mijn grote ergenis als meer dan 1 jaar lang last van hele slechte telefoon verbinding. Kan niet eens een normaal gesprek voeren, verbinding valt continu weg waardoor ik grotendeels van het gesprek mis en steeds om herhaling vraag en uiteindleijk maar de verbinding verbreek omdat het niet werkt. Erg storend ook i.v.m. het thuis werken alleen maar mailen is geen optie. En belangrijke gesprekken die gevoerd moeten worden gaan waardeloos. Meerdere malen met klantenservice tele 2 hierover contact gehad maar helaas tot heden geen oplossing word steeds aan het lijntje gehouden. Steeds dezelfde stappen doorlopen en advies waar ik niks aan heb. Mijn partner heeft het zelfde probleem en ook last van slechte verbinding. Wanneer bezoekers met een andere provider bellen dan kunnen zij wel vlekkeloos een gesprek voeren. Ik en mijn partner hebben enorme spijt van dit abonnement zou het liefst vandaag nog willen overstappen als tele 2 voor de kosten opdraait. Er zou maar een keer nood zijn dan
Ik wilde zojuist inloggen via mijntele2 op browser (safari). Tot mijn verbazing kreeg ik een foutmelding op het wachtwoord, dat gewoon in. zijn keychain zit (OSX). Na een aantal pogingen dacht ik: okay dan maar een nieuw ww. Via ww vergeten aangevraagd, nieuw ww ingesteld. Maar ik hierop opnieuw een foutmelding. Ik heb dit een aantal keer geprobeerd met telkens dezelfde uitkomst. Kan iemand me uit de brand helpen? Alvast bedankt!
Ik heb een 10gb, 200 bel minuten abonnement voor €14. Op mijn tele2 app bij bellen en sms, stond dat ik 200 bel minuten had geselecteerd. Daaronder stond unlimited voor €0,00 euro. Dus klik ik daar op. Daarna staat er zoiets van wil je je bundel weizigen voor €0,00? Vervolgens is mijn bundel ineens €25. Wat is er misgegaan en hoe kan ik dit terugdraaien? Want mijn bundel is opeens helemaal anders en staat er dit(kijk plaatje).
Ik heb kort geleden mijn abonnement verlengd. Eerder had ik een verkeerde telefoon besteld en dit geannuleerd. Vervolgens heb ik opnieuw een telefoon aangevraagd. Omdat het annuleren en aanvragen naast elkaar afliep registreerde tele2 mij als nieuwe klant (mijn fout).Ik kreeg een nieuwe simkaart met ander telefoonnummer. Ik heb toen gebeld voor nummerbehoud en dit kon geregeld worden. Alleen nu is mijn account in tele 2 leeg. Ik probeer mijn telefoonnummer toe te voegen en dan komt er een melding in beeld met de tekst: dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account voordat je de koppeling maakt voor dit account.
Elke maand mislukt mijn incasso opnieuw. De gegevens zijn goed ingevuld. De bank heeft hier geen verklaring voor. De telefonische helpdesk daar kom je ook geen stap verder mee. Dit is al een half jaar aan de gang sinds het ingaan van mijn abonnement. Kunnen jullie dit snel fixen? Want ik kan niet wachten tot mijn abonnement is afgelopen
Beste forumleden,Drie dagen geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Tele2, met nummerbehoud trouwens. Het is mijn eerste echte abonnement en waarschijnlijk daarom vond ik het redelijk vlot gaan: meteen je contract in de mail en een dag later al sms'jes over succesvol nummerbehoud en omzetting etc. Het enige waar ik nu nog meezit is het feit dat ik de simkaart van Tele2 nog niet heb ontvangen. Het meest vervelende is dat ik tweestapsverificatie voor Mijn Tele2 aan heb staan en nu dus niet kan inloggen, omdat SMS-codes niet aankomen. Dus de vraag is eigenlijk simpel: wanneer kan ik mijn nieuwe simkaart verwachten zodat ik gebruik kan maken van mijn abonnement en ook weer kan inloggen op Mijn Tele2?
Goedemorgen, Graag wil ik eerder overstappen naar jullie.
Is het mogelijk om binnen de contractperiode (van een 1 of 2 jaar abonnement) van een sim-only abonnement de data bundel te verlagen? Dus stel ik vraag hem nu aan met Unlimited data kan ik deze dan verlagen na een paar maanden?Als ik op het knopje ‘Meer over databundels’ klik binnen de sim only aanvraag pagina lijkt het van wel:Je kunt je internetbundel maandelijks naar boven of naar beneden bijstellen.Maar als ik even verderop het volgende lees over maandelijkse opzegbare abonnementen lijkt het weer van niet:Het fijne aan maandelijks opzegbare Sim Only is dat je niet alleen elke maand een hogere bundel kunt nemen, maar ook een lagere.Ik vraag dit omdat ik best een 24 maanden contract wil nemen maar nog niet zeker ben over het dataverbruik.
Bij het bestellen van mijn telefoon is er iets mis gegaan bij de betaling. Hierdoor heb ik dus een tweede bestelling geplaatst waarbij de betaling wel succesvol is doorgekomen (ik heb de telefoon ook al ontvangen).Van de mislukte bestelling krijg ik toch nog een verzoek om de openstaande bestelling te betalen. Dit is natuurlijk niet meer nodig. Moet ik deze annuleren of wordt het vanzelf geannuleerd omdat er niet wordt betaald? Als ik het moet annuleren, hoe moet ik dat dan doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.