beantwoord

Toestelkrediet

  • 22 August 2022
  • 2 reacties
  • 58 x bekeken

Ik heb op 18 mei via Tele 2 een iPhone met toestelkrediet aangeschaft. Deze heb ik binnen de termijn van 14 dagen teruggestuurd. Bovendien heb ik een bevestiging ontvangen dat de telefoon goed aangekomen was. Toch staat het toestelkrediet nog steeds op mijn factuur. Hoe kan dit?

icon

Beste antwoord door carbear 22 August 2022, 13:43

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Is dat niet je oude toestelkrediet? OF had je hiervoor geen krediet. 
Als er duidelijk bij staat dat het toestelkrediet is van het nieuwe toestel dat je hebt teruggestuurd dan gaat er iets niet goed, dat zal een medewerker voor jemoeten nakijken. 

Hier kan je een moderator spreken, die zijn wel goed en behulpzaam. Als je haast hebt kan je ook via de chat of facebook/twitter een vraag stellen.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Victor,

Allereerst van harte welkom op onze Community en goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet!

Ik zie inderdaad dat het tweede toestelkrediet ook op je factuur staat… Terwijl er inderdaad bevestigd is dat de bestelling geannuleerd en teruggestuurd is. Hier gaat iets niet helemaal lekker, want ik zie ook dat het tweede toestelkrediet geannuleerd had moeten zijn. Ik heb mijn collega direct een berichtje gestuurd, zodat we dit voor je kunnen nakijken.

Zodra ik meer weet, hoor je het van me! 😊

Thanks @carbear voor de hulp en je mooie woorden! 🙌🏻

Groetjes,

Marciano

Reageer