beantwoord

Telefoon niet terug na reparatie

  • 22 August 2022
  • 1 reactie
  • 145 x bekeken

Goededag allemaal, 

Ik heb 20 dagen geleden mijn tel galaxy A71 gestuurd voor reparatie, de toestel is aangemeld via een link van Tele2, ik heb de bezorgingskosten betaald en de dag daarna heb ik een email gekregen dat de tel is bij dynafix. Daarna een status dat de tel gerepareerd is en teruggestuurd maar als ik de track and trace code gebruik van dhl dan krijg ik niet ontvangen, daarna gebeld met dynafix die beweert dat de toestel gestuurd is maar ik heb tot de dag van vandaag niks gekregen, Tele2 na 2 weken moet mij tegemoetkomen met een vervangende toestel bijvoorbeeld maar die wil niet en zegt wacht op reactie van dynafix plus de medewerker Carla die op mijn oor had opgehangen en gelogen dat ze met de manager zou bespreken maar dat heeft ze niet gedaan en wat als dynafix na 2- 3 maanden pas antwoord geeft? Ik heb mijn telefoon nodig gewoon.

Ik ben teleurgesteld in Tele2😪🤮

Kan iemand mij tips geven? 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 23 August 2022, 15:25

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Azhar,

Ik snap volkomen dat je je telefoon nodig hebt en terugwil! Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik ben er direct voor je ingedoken en ik zie dat mijn collega’s jouw case op vrijdag hebben opgepakt. Hoe lang het ongeveer duurt, voordat zij je toestel hebben gevonden of contact met je opnemen durf ik niet te zeggen. Dit is namelijk een andere afdeling en ik ken hun doorlooptijden niet. 

Wil je deze week nog even afwachten? Mochten mijn collega’s vrijdag nog geen contact met je hebben opgenomen, stuur me dan even een berichtje. Dan check ik de case om te zien of er updates zijn. Ik hoop dat je nog even geduld hebt.

Groetjes,

Marciano

Reageer