Skip to main content

Tot mijn grote ergenis als meer dan 1 jaar lang last van hele slechte telefoon verbinding. Kan niet eens een normaal gesprek voeren,  verbinding valt continu weg waardoor ik grotendeels van het gesprek mis en steeds om herhaling vraag en uiteindleijk maar de verbinding verbreek omdat het niet werkt. Erg storend ook i.v.m. het thuis werken alleen maar mailen is geen optie. En belangrijke gesprekken die gevoerd moeten worden gaan waardeloos. Meerdere malen met klantenservice tele 2 hierover contact gehad maar helaas tot heden geen  oplossing word steeds aan het lijntje gehouden. Steeds dezelfde stappen doorlopen en advies waar ik niks aan heb.  Mijn partner heeft het zelfde probleem en ook last van slechte verbinding. Wanneer bezoekers met een andere provider bellen dan kunnen zij wel vlekkeloos een gesprek voeren. Ik en mijn partner hebben enorme spijt van dit abonnement zou het liefst vandaag nog willen overstappen als tele 2 voor de kosten opdraait. Er zou maar een keer nood zijn dan is grijpen naar je telefoon het eerste wat je doet. Met deze provider geen verstandig idee! Iedere maand een aardig bedrag betalen maar een beetje naar behoren werken ho maar of klanten tegemoet komen ho naar. Ik ben ten einde raad. 

Hoi @Azo , welkom bij de community.

Huizen en gebouwen kunnen radio stralen tegen houden. Als een provider dichterbij jou huis een opstelling heeft kan die wel voldoende dekking binnen geven en het T-mobile netwerk, waar Tele2 soms gebruik van maken minder. Maak jij wel gebruik van een 'bellen over 4g'  telefoon? 

Op een andere locatie kan dat weer andersom zijn. Daarom is er een generieke oplossing die alle providers bieden bij verminderde indoor dekking.  Dit heeft voice over wifi. Hier zie je hoe dit werkt bij Tele2. 


Bovenstaande slaat daadwerkelijk nergens op. Je vertelt mij niks nieuws dit heb ik al tig keer gehoord van medewerkers. Wederom weer niks hier aan. Heel erg jammer dit hierna nooit meer tele 2 voor mij en ook zeker niet aan te raden bij andere. 


Tja, ik weet niet wat je dan wilt horen? Je hebt nog niet gedeeld wat voor toestel je gebruikt. Dat is ook een belangrijk onderdeel van een mobiel telefoon gesprek. 


Aan mijn toestel ligt het niet dit is mij eerder gevraagd. Ik heb een Samsung Galaxy S21 UltraOok meerdere keren met de technische dienst doorverbonden deze lopen een paar stappen met je door en kunnen vervolgens ook niks meer voor je betekenen. Andere simkaarten/providers getest op mijn toestel  en daar is de verbinding perfect! Kortom triest heb het opgegeven een oplossing komt er zo te zien niet. Nu maar uitzitten tot het contract afloopt en als de bliksem overstappen. 


Hoi Azo,

Ik begrijp het volkomen dat je gewoon een goede verbinding wil tijdens het bellen en daar helpen we je graag bij. Ik wil wel even laten weten dat @eric niet kan zien wat er allemaal wel of niet al is besproken en geprobeerd en hij wil je ook alleen maar helpen.

Als je je 06-nummer in je profiel zet, duik ik er graag voor je in. Dan kan ook kijken wat er allemaal al is geprobeerd en welke mogelijkheden er nog zijn. Laat je het me weten als je je 06-nummer hebt ingevuld?

Ik hoor het graag van je!


Ik heb mijn 06 nummer in mijn profiel gezet. Ja als je nog even kan kijken graag. Kon net wederom geen normaal gesprek voeren met de huisarts verbinding valt steeds weg.  


Hi Azo,

Excuses voor de vertraagde reactie! Jouw topic is me even ontgtlipt. Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb direct gekeken naar eerdere contactmomenten en ik zie inderdaad dat meerdere collega’s geprobeerd hebben je te helpen. Minder fijn om te horen dat dit niet heeft geholpen.

Ik wil z.s.m. een (nieuw) onderzoek starten via onze Netwerk Specialisten. Hiervoor wil ik je vragen een paar punten te controleren. Het kan zijn dat je deze eerder al een keer hebt gehad en dat sommige checks erg logisch lijken, maar ik wil graag zo uitgebreid mogelijk het onderzoek voor je laten starten, zodat mijn collega’s je optimaal kunnen helpen!

  • Heb je al vanaf het eerste moment dat de verbinding slecht is tijdens het bellen of kwam dit later?
  • Heb je alleen last van slechte Voice of ook een langzame internetverbinding?
  • Heb je in de tussentijd een nieuwe simkaart ontvangen en gebruikt? Zo niet, bestel via MijnTele2 een nieuwe simkaart, wellicht ligt het aan de simkaart en helpt dit!
  • Ben je dit abonnement met nummerbehoud gestart? Of was het een verlenging en had je hiervoor al een ander abonnement bij ons?

Ik zie je antwoorden graag tegemoet!

Groetjes,

Marciano

 


Reageer