beantwoord

incasso mislukt elke maand

  • 15 August 2022
  • 4 reacties
  • 85 x bekeken

Elke maand mislukt mijn incasso opnieuw. De gegevens zijn goed ingevuld. De bank heeft hier geen verklaring voor. De telefonische helpdesk daar kom je ook geen stap verder mee. Dit is al een half jaar aan de gang sinds het ingaan van mijn abonnement. Kunnen jullie dit snel fixen?  Want ik kan niet wachten tot mijn abonnement is afgelopen 

icon

Beste antwoord door Jacco 15 August 2022, 22:59

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hi, 

is het misschien mogelijk dat je de incasso’s van Tele2 hebt geblokkeerd? Dit kan je vinden bij de instellingen van je bank. 

Reputatie 5
Badge +6

Dat is gek. Ik zag hier wat klanten die problemen hadden met Bunq bank dat die niet goed verwerkt werd.. misschien kan een Moderator voor je checken wat er aan de hand is.

Maak je nu steeds handmatig over of heb je al zes maanden niet betaald? Lekker goedkoop dan ;)

Dat is gek. Ik zag hier wat klanten die problemen hadden met Bunq bank dat die niet goed verwerkt werd.. misschien kan een Moderator voor je checken wat er aan de hand is.

Maak je nu steeds handmatig over of heb je al zes maanden niet betaald? Lekker goedkoop dan ;)

Ik maak het handmatig over

Reputatie 7
Badge +12

Hey Antony,

Goed dat je in de tussentijd handmatig betaald, maar ik snap volkomen dat je dit gewoon automatisch wil laten verlopen en dat het goed gaat. Ik heb direct even navraag gedaan over de opties, zou je de volgende punten voor me willen controleren?

  1. Controleer of je IBAN correct bij ons bekend is. Dit kan via MijnTele2 of je kunt je IBAN via een privebericht naar mij sturen.
  2. Controleer, zoals Jacco ook zegt, bij je bank of er een blokkade op onze naam staat.

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Reageer