De Tele2 community stopt op dit domein
Tele2 TV app? Programma gemist? Problemen met beeld? Kijk hier!
Recent actief
We kunnen sinds zaterdag geen tv meer kijken. Het beeld bleef op zwart staan, dus we hebben de stroom er af gegooid en toen is de modem begonnen met opstarten. Deze is nu al 3 dagen bezig met opstarten. We hebben meerdere keren de stroom er af gehaald, maar het helpt niets. De Tele2 klantenservice is in het weekend niet bereikbaar, ook al beweren ze van wel, en vandaag krijgen we ze al de hele dag niet te pakken. Je kunt niet chatten (dan wordt je doorverwezen naar het tel-nummer) terwijl je normaal gesproken altijd kunt chatten. Ook de telefoon nemen ze niet op, ze zijn de hele dag ‘in gesprek’. Volgens mij wordt er expres niet opgenomen omdat ze gek worden van alle telefoontjes en niet weten wat ze er mee aan moeten. We willen graag dat iemand ons helpt. Het is nu al de zoveelste keer, dadelijk stappen we over naar een andere provider als dit zo moet.
niet voor de eerste keer werkt tv niet meer. Alleen het blauwe lampje blijft branden ( in beeld staat al uren tele 2 een moment geduld aub) Uiteraard ook al gereset etc etc. Klantenservice contact opgenomen maar geven weer eens geen thuis. Hoe dit op te lossen?
Hallo wie kan mijn d1 melding verwijderen
Hoi! Ik heb sinds kort een nieuwe tv ontvanger omdat de oude kapot was. Na het aansluiten van dit kastje kreeg ik in beeld dat het maximum aantal itv-decoders bereikt is. Ik probeer de klantenservice te bereiken maar hier kom ik nu al 3 maal achter elkaar in een wachtrij van 20 minuten en daarna nog geen gehoor... kan iemand mij helpen met dit probleem?
na steeds enkele dagen of weken blijft de melding terugkomen dat ik geen opnames zou hebben en de schijf 100% vol zou zijn en kan ik weer alles resetten dit word erg irritant en begin ik te zien als wanprestatie en dus reden om voor mij kosteloos het abonnement te stoppen als er niet heel snel een definitieve oplossing komt. update ook geplande opnames blijken nu niet opgenomen terwijl het rode lampje wel aan was tijdens de opname tijd dus dat gaat ook al fout 3 ingestelde opnames gewoon weg terwijl na de zoveelste reset de schijf slechts 42% vol is als ik zo op het forum kijk bestaat dit probleem al zeker 3 jaar en dus nog niks opgelost gaat lekker zeg
What to do? Ik zie wel de namen van de tv zenders, maar het beeld blijft zwart....
Mijn tv ontvanger op de slaapkamer doet het niet meer, hij blijft op het blauwe lampje staan en de adapter wordt heel heet.
Sinds gisteren alle tv zenders zwart beeld behalve Nederland 123. Bekend?in Maarssen?
Kklopt de administratie van tele2? Ik ben net afgesloten terwijl mijn rekening betaald is vanaf de beheerrekening. Waarschijnlijk staat ondanks de wijziging van 22 mei jongstleden nog steeds mijn leefgeldrekening in de administratie van tele2. Maar wanneer word ik weer aangesloten?
Hoi, sinds ik bij jullie ben doet mijn tv recorder het niet goed. Geven jullie tweedehands recorders/kabels door ? Sinds dat ik bij jullie zit heb ik minimaal 1 keer per week dat mijn tv eruit ligt. Nu is net de druppel. De tv recorder kabel is kapot vermoed ik. Wanneer ik er aan draai verschijnt er een lampje en zodra ik hem los laat valt het uit en komt er steeds tele2 inbeeld en zodra ik het kabeltje los laat verdwijnd de tele2 ook van mijn tv omdat dus de recorder uitvalt. Graag een oplossing want ik wil geen 4 dagen zonder tv zitten !!!
Sinds een aantal weken start mijn decoder meerdere malen per dag uit zichzelf opnieuw op. Reset geprobeerd maar blijft dit doen.
Had ik te hoge verwachtingen of schiet het modem met recorder zwaar tekort?! Tijdens 1 lopende opname kan ik geen andere opname starten en gaan afspelen. Vaak is een opname waardeloos; haperend en slecht beeld. 2 opnames tegelijk geeft vaak deze slechte opnames. op prime-time is het risico op slechte opnames groter. Al met al het hele Tele2 opnemen geeft veel meer irritatie dan ik er tot nu plezier van heb gehad!
Ik heb vorige week een scartkabel gevraagd, die zou opgestuurd worden, maar heb deze ook nog niet ontvangen en ook geen mail gekregen dat hij verstuurd is? Kunnen jullie eens kijken wat de status is, Astrid
Zowel mijn internet als tv doet het ineens niet meer. Alle kabels zijn juist geïnstalleerd en ik heb al 2 pogingen tot resetten gedaan(min 10 min stroom eraf) maar helaas zonder resultaat. Wat kan het probleem zijn en wat kan ik nog doen? Op de foto is zichtbaar welke lampjes branden, er knippert verder niks.
Beste leden, Jarenlang zijn we trouwe klant van Tele-2. Erg tevreden met de prijs/kwaliteit verhouding. Alleen 1 storing komt bijna elk jaar terug. Alle lampjes van de decoder branden plotseling. Als ik geluk heb werkt hij weer binnen enige tijd, maar volgens de helpdesk ligt het aan de netwerkadapter welke niet meer goed functioneert ( te weinig stroomafgave). We zijn benieuwd of er toch een andere oplossing is, zodat we niet nogmaals een nieuwe adapter moeten bestellen en een paar dagen zonder tv zitten. Alle hulp is welkom. Alle mogelijkheden al geprobeerd ( denk ik:-)). stroom eraf, wachten, router resetten, andere stopcontact enz enz. Vriendelijke groet Tremonti
Als we de tv aan doe gaat hij vaak meteen op zwart. Met een beetje geluk blijft hij aan als we resetten. Elke keer als we de tv aandoen begint na een minuut of 3 het geluid te haperen; of het geluid valt gewoon uit. 2 keer hielp de stekkers eruit trekken, nu dus niet meer. Op het moment dat ik, nu, zit te kijken valt het geluid helemaal weg. Dit is het zoveelste gedoe in nog geen 2 maanden abonnement. Geloof me, de kabels zitten prima en de tv is ook oké. Het moet eigenlijk wel aan het internet liggen. Helaas gebeurt dit op zondag en kan. Ik niet bellen. We hebben een beetje teveel 'pech' gehad om ook nog en tot morgen te wachten. Dat is vandaag klacht 1.
Ik kan Tele2 online tv gebruiken op mijn Android telefoon of tablet. Maar waarom kan ik niet casten (met Google Chromecast) naar televisiescherm? Het cast-symbool verschijnt niet. Resetten en modem opnieuw opstarten helpt niet. Het werkt wel met de meeste andere apps, zoals YouTube, Netflix, internet, enz. en ook met mijn vorige provider Telfort.
Onaangekondigd zijn al mijn opnames door tele2 gewist. Hartelijk bedankt. Volgens mij was de 80% nog niet bereikt. Ik houd dat nl zeer goed in de gaten. Bij Tele2 is het gepiept voor je het weet. Geen aankondiging helemaal niks. Ik volg een serie en als ik daar een aflevering van heb gezien, vaak dezelfde dag nog, wis ik die omdat ik - helaas, stond niet in de fine print - nu weet hoe karig opnemen hier kan zijn. Is er ook een datum (niet data) limiet overschreden en had ik alles vóór 1 september 2019 moeten kijken? . Ik denk niet dat ook hier voor een stappenplan voorhanden is. Ik heb sinds ik een abonnement heb al 9 topics aangemaakt. Treurig. En nu ga ik een dagje op stap. Fijne zondag allemaal.
Weet iemand op welke resolutie Programma Gemist wordt uitgezonden? Het lijkt redelijk (storend) laag: in ieder geval merkte ik dat Uitzending Gemist NPOStart via m’n chromecast kijken een aanzienlijk scherper beeld geeft....dus kijk ik op die manier beter programma’s terug... Toch een beetje een teleurstelling als verse Tele2 klant ( voor de rest namelijk dik tevreden over m’n Intternet/TVlight over de goede oude koperkabel! 😉 )
Ik ben nog geen week klant en heb verschillende problemen. Tv: als ik bij opnames de instellingen voor een tijd vóór de opname instellen en een tijd ná de imstellingen kan ik niet terug. De tv uitdoen helpt niet. Hopelijk heeft hier iemand het juiste antwoord. Ik kan nl geen tv meer kijken na een week klant te zijn. Hierover moet ik ook nog eeens diep nadenken, ook gezien mujn andere vraag over smerige titels in de gids. Niemand van Tele2 reageert 😒😕
Hoi. Ik ben nog geen week Tele2 klant en heb het even gehad. Niemand kan/ail mij helpen met het lozen van smerige titels in de tv gids. Al die zenders komen langs, ook als je ze niet wil. Tuurlijk een opmerking erbij dat je je kunt abonneren. Geprobeerd met kinderslit per zender, kan niet. Titels als Sapira gaat anaal etc. Waarschijnlijk omdat ik die zenders niet heb! Ik wil het uit de gids hebben. Ik heb kinderen en voel mij toevallig verantwoordelijk! Ik vind dit niet kunnen en moven. Graag aanpassen
Ik zie nu, pas nadat we zijn aangesloten aan Tele2, dat Tele2 maar een zeer beperkt aantal zenders aanbied die teruggekeken kunnen worden met de service 'Programma gemist'. Bij andere providers kun je zo goed als alle zenders terugkijken. Soms tot wel 7 dagen terug! Is er bekend of de fusie met T-Mobile hier verandering in brengt binnen Tele2?
als ik met de knop op tele2 afstandsbediening door kanalen omhoog loop dan schakelt de Philips tv ineens over naar "Winkel modus" of "demo modus" waarbij bepaalde instellingen terug naar optimaal worden ingesteld. Er verschijnt met winkel stand een Philips onscreen display met de features die dit model heeft. Dit probleem gebeurd sporadisch. Het kan een tijdje goed gaan. Philips model: 49PUS6401 Ik heb naar mijn weten alle Philips tv codes geprobeerd. Misschien heeft iemand een tip?
De pauze knop van de afstandsbediening doet het niet meer. De rest van de functies doet het nog. Ik heb er nieuwe batterijen ingedaan, stekkers van de tv en tv ontvanger eruit gehaald en tenslotte een reset gedaan (pinnetje in gaatje. Het helpt allemaal niks. Iemand een idee?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.