beantwoord

maximum aantal itv decoders bereikt

  • 30 September 2019
  • 1 reactie
  • 215 x bekeken

Hoi!
Ik heb sinds kort een nieuwe tv ontvanger omdat de oude kapot was. Na het aansluiten van dit kastje kreeg ik in beeld dat het maximum aantal itv-decoders bereikt is. Ik probeer de klantenservice te bereiken maar hier kom ik nu al 3 maal achter elkaar in een wachtrij van 20 minuten en daarna nog geen gehoor... kan iemand mij helpen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 1 October 2019, 09:47

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Ik kan de oude decoder voor je verwijderen. Zou je mij in een privébericht het volgende kunnen sturen: Je naam, volledig adres, geboortedatum, laatste 4 cijfers van je rekeningnummer en serienummer van de decoder die vervangen is.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper