beantwoord

tv ontvanger

  • 24 September 2019
  • 11 reacties
  • 228 x bekeken

Mijn tv ontvanger op de slaapkamer doet het niet meer, hij blijft op het blauwe lampje staan en de adapter wordt heel heet.
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 26 September 2019, 10:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Reputatie 5
Als je de adapter van de woonkamer op de decoder van de slaapkamer aansluit, werkt het dan wel? Het kan ook zijn dat alleen de adapter defect is.
Ik heb de adapter van de woonkamer geprobeerd, maar die werkt ook niet. Kan dat wezen omdat dat een andere is. Voor in de woonkamer heb ik ook een nieuwe tv ontvanger gekregen. Van de woonkamer weer aangesloten en die zegt nu "JE BENT NIET GEABONNEERD OP OP DIT KANAAL
Hoe kan dat dan nu weer?
Reputatie 5
Op welke zender stond de decoder?
Op NPO 1
Heb hem er weer even uit gehad en opnieuw aangesloten en nu doet hij het in de woonkamer weer.
Ik vindt het heel jammer dat ik zolang op antwoord moet wachten , ook telefonisch is het een drama. Ben nu al 2 dagen bezig. Ben ik niet gewend van jullie.
Reputatie 7
Badge +12
Dit is een forum, geen chat met de klantenservice. Als je belt dan kunnen ze een script met je doorlopen en zo in dat gesprek tot een conclusie en actie komen. Hier denken andere klanten met je mee en leiden moderators de discussies in goede banen.

Dus een beller in jouw situatie is sneller, ook al moet je wat langer in de wacht staan. Het is een normaal telefoonnummer, geen 0900..
Reputatie 5
Het snelst is inderdaad te bellen. We zitten helaas niet 24/7 op het forum. Maar begrijp ik het nu goed dat de decoder het beneden weer doet. Maar werkt de adapter van beneden op de decoder in de slaapkamer? Werkt die decoder dan weer of blijft hij het niet doen?
Met de adapter van beneden werkt hij ook niet, hij blijft op blauw staan en met de vermelding op de tv van "JE BENT NIET GEABONNEERD OP OP DIT KANAAL"
O,ja sorry beneden doet het weer.
Reputatie 5
Wat ik kan doen is een nieuwe decoder sturen. Zou je hiervoor wel wat gegevens kunnen sturen in een privébericht? Ik zou graag je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer ontvangen

Hier stuur je een privébericht naar Jasper