beantwoord

verdwenen opnames schijf 100% vol

  • 18 September 2019
  • 7 reacties
  • 738 x bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
na steeds enkele dagen of weken blijft de melding terugkomen dat ik geen opnames zou hebben en de schijf 100% vol zou zijn en kan ik weer alles resetten dit word erg irritant en begin ik te zien als wanprestatie en dus reden om voor mij kosteloos het abonnement te stoppen als er niet heel snel een definitieve oplossing komt. update ook geplande opnames blijken nu niet opgenomen terwijl het rode lampje wel aan was tijdens de opname tijd dus dat gaat ook al fout 3 ingestelde opnames gewoon weg terwijl na de zoveelste reset de schijf slechts 42% vol is als ik zo op het forum kijk bestaat dit probleem al zeker 3 jaar en dus nog niks opgelost gaat lekker zeg
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 25 September 2019, 10:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 5
Hé jeff5976,

Goed dat je weer contact opneem hierover, het is namelijk niet de bedoeling dat je met een onopgelost probleem blijft zitten. Ik zie dat Anton van Tele2 je vorige maand ook geholpen heeft en dat het toen (tijdelijk) opgelost was. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen wil ik je vragen om je gegevens in een privébericht naar mij te sturen:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Vanwege de vakantie van @Kevin van Tele2 neem ik het even over. Hij heeft me de gegevens van je gestuurd alleen kwam de laatste 4 cijfers niet overeen. Zou je deze in een privébericht naar mij kunnen sturen?

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Ik heb nog wel een mogelijke oplossing voor @jeff5976. Het enige is wel dat de opnames dan gewist worden.

Wat je hiervoor moet doen is je decoder opstarten. Als je het grote Tele2 logo ziet moet je de OK knop op je afstandsbediening indrukken tot de decoder opnieuw opstart.
Je opnames zijn dan wel weg maar alles wordt dan opnieuw opgestart / ingesteld en daarmee zou de harddisk niet meer onterechte foutmeldingen moeten geven.
Als dit probleem toch blijft bestaan zullen we de decoder moeten vervangen.
Reputatie 5
@jeff5976 heeft de stappen gevolgd en meld dat het niets heeft opgelost. Ik heb daarom een nieuwe decoder gestuurd.
gisteren de nieuwe decoder aangesloten en een programma opgenomen vandaag wil ik de opname kijken en wat denk je ja hoor gelijk weer dezelfde melding dat de schijf 100% vol zou zijn maar er geen opnames zouden zijn ik verwacht binnen 7 dagen een definitieve oplossing voor dit probleem dat volgens de berichten op dit forum al jaren bestaat anders eis ik een kosteloze overstap naar een nieuwe provider want ik ga hier niet nog maanden mee zitten
Reputatie 5
Het kan zijn dat er een database vol is. Ik kan dit via het hoofdkantoor laten resetten hier heb ik nog wel wat informatie nodig. Ik heb een privébericht gestuurd welke gegevens ik nodig heb. Omtrent een afmelding kan ik niets met je afspreken dit omdat dit niet kan via het forum.
als ook dit niet helpt zal een advocaat van mijn rechtsbijstand wel contact opnemen om het abonnement te laten stoppen wegens wanprestatie want die geven aan dat dit onder wanprestatie valt