De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Kan met vaste telefoonverbinding niet meer bellen naar Belgie, wel naar Nederlandse nummers.Dit al 2 weken, hoe komt dat?
Goedenavond,We hebben dit week geen internet van 12:00 uur in de nacht tot 6:00.De internet wordt 6 uur verbroken, dat is zo erg vervelend!!!!Rood indicatielampje op modem , 7x gereset maar werkt nog steeds niet.afgelopen week ook zonder internet van 12:00 in de nacht tot 6:00.Er weer een storing? Het adres is [verwijderd door moderator] Ik zie graag u antwoord op, met vriendelijk groet,
Mijn internet is plotseling afgesloten. Als ik de browser open, staat er dat dit is vanwege een betalingsachterstand. Die heb ik echter niet (en ook nooit gehad). Heb al gebeld met Odido, maar die zeggen dat mijn adres daar niet in het systeem staat en dat ik met Tele2 contact op moet nemen. Hoor graag wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen verhelpen.
Beste lezer,Mijn internet thuis is per ongeluk door Tele2 een paar weken te vroeg stopgezet. Wij gaan over een paar weken verhuizen en hebben ons internet alvast opgezegd - daarbij hebben we duidelijk doorgegeven op welke datum ons internet gestopt mag worden. We hebben gebeld met de klantenservice, maar zij gaven aan dat het stoppen van het internet niet meer teruggedraaid kan worden en dat er dus geen oplossing mogelijk is. Nieuw internet activeren op ons adres zou minstens twee weken duren. We hebben wel unlimited data op mijn mobiel gekregen ter compensatie, maar dat lost het probleem niet op: slechts één van ons heeft internet op mobiel via Odido, dus de ander zit alsnog zonder internet thuis, en de apparaten in huis die via WiFi werken doen het niet wanneer we niet thuis zijn. Ontzettend vervelend en onhandig dus.Graag wil ik checken of er toch een oplossing mogelijk is. Onze modem werkt gewoon nog en ons WiFi netwerk wordt ook nog steeds door mijn pc herkent. Wanneer ik met het
Via de mail kregen we te horen dat we een nieuw modem zouden krijgen, prima daar zijn we wel aan toe want hij moet nog wel eens opnieuw opgestart worden.Afgelopen donderdag 7 september is ons internet eraf gegaan van ons huidige modem. Het DSL 1 en het Internet lampje branden niet meer. Ook na het opnieuw opstarten, resetten en het controleren van alle kabels. De mail dat ons nieuwe modem onderweg was kwam kort daarna, dus wij dachten dat die inmiddels (zondag 10 september) wel binnen zou zijn. Maar helaas staat het pakket nog steeds op ‘niet gevonden’ in PostNL. Naar verwachting kan dat dus nog wel tot halverwege komende week duren. Kan het internet van ons oude modem weer aangesloten worden? Of is ons abonnement al aangesloten op het nieuwe nog te ontvangen modem? Enkele dagen zonder internet vonden wij geen probleem maar als het een week (of langer) gaat duren dan zouden we graag een vergoeding of enige compensatie krijgen. Alvast bedankt.(postcode 2211ER)
Meerdere malen per week valt internet via wifi uit. nu heb ik hem helemaal uitgezet met de feestdagen en nu weer aan en weer niks. Wel alle balkjes van de wifi dus ik zit er naast, ik denk dat het modem van Tele2 niet goed meer is, ik ben al 20 jaar lang klant, maar nu is mijn tele2 adres afgenomen, dus mijn account moest ik hier vernieuwen, hopelijk kan ik mijn tele2 ook terugkrijgen? Signaal sterkte uitstekend. Via LAN verbinding met internet, graag dus wat metingen doen? Klantnummer B0001506256
Ik kreeg afgelopen donderdag 7 september een mailtje dat Tele2 thuis blijft bestaan….. waarom heeft tele2 mij telefonisch (op 22 augustus) verteld dat het stopt en ik na 15 jaar moet overstappen naar T- mobile! Mocht ik mij bedenken dan kan dat binnen 7 dagen. (tot 29 aug.) terwijl ik pas op 7 september op de hoogte ben gebracht dat Tele2 thuis blijft bestaan.Ik voel mij op het verkeerde been gezet!!!!! Ik heb inmiddels het pakket van T-mobile voor de overstap op 21 september, maar ik ben er niet blij mee.Met vriendelijke groetMirjam
Beste tele2, heb een brief ontvangen van Delta dat ze nu aansluiting verzorgen voor glasvezel. Hierin is een aanbieding opgenomen voor 16 oktober 2023 akkoord gaat en een abonnement afsluit bij een lijstje providers (Odido/T-mobile) staat er tussen de 650 euro aansluitkosten vervallen. Ik heb 2 maanden geleden mijn abonnement bij jullie verlengd met een jaar.Graag zou ik toch gebruik willen maken van deze actie van Delta. Omdat ik eigenlijk bij jullie blijf (Odido is ook Tele2 en T-mobile) zou ik dan de kosten kunnen laten verrekenen? Ik heb de DSL aansluiting immers dan niet meer nodig. Als ik wist dat de actie van Delta er zou komen, had ik nog even paar maanden gewacht met verlengen en dan zou ik direct zijn overgegaan op glasvezel. Ik ben al 10 jaar of langer klant bij tele2. Alvast dank.
De laatste paar weken hebben wij een probleem met de tv ontvanger.Wij schakelen de tv ontvanger altijd uit na het tv kijken. Sinds een paar weken duurt het minimaal 10 minuten na inschakelen van de tv ontvanger voordat wij beeld op de tv hebben. Gedurende deze tijd krijgen wij een bericht op de tv dat er geen verbinding is. Ook reageert de ontvanger gedurende het lange opstarten niet op de aan/uit knop.Weet iemand een oplossing, behalve het niet volledig uitschakelen van de tv ontvanger.
Hallo op mijn gigaset telefoon staat de melding Controleer de telefoon aansluiting. (Soms verdwijnt het en komt het weer terug)Heb alle aansluitingen gecontroleerd en alles zit goed in het schermpje is ook te zien dat ik gewoon verbinding heb. Ik kan niet bellen en ook niet gebeld worden. Als er gebeld wordt naar het nummer komt gelijk de voicemail dat we de oproep niet kunnen beantwoorden. Er zijn in totaal 3 toestellen op aangesloten, heb er ook al 2 afgehaald maar zonder resultaat. De gigaset is van maart 2022 Wie weet raad?Of moet ik gewoon tele2 bellen waar het abonnement loopt
Sinds vorige week, nu bijna 2 weken heb ik last van internet dat spontaan uitvalt. Er is van alles geprobeerd. Zovaak de kabels eruit gehaald. Ook veel reset pogingen gedaan aan de modem. De ene dag doet het internet het goed, de andere dag valt het uit. Dit gaat nu twee weken zo. Het ging al een tijdje goed met het internet, tot nu toe. De lampjes op de modem zijn allemaal groen. Waar ligt het dan aan? Een defecte modem?
Sinds een week, 1.5 week, hebben we last van het feit dat het internet spontaan uitvalt, soms na 30 min actief, danweer een uur, soms 2 uur. Modem lijkt spontaan opnieuw op te starten.Diverse keren stroom modem uit aan aan, minuten gewacht met aanzetten. Blijkt niet te werken.Zeer vervelend, Internet wordt gebruikt om thuis te werken.idee is dat het “erger” is tijdens het TV kijken.
Sinds ongeveer twee maanden kan ik niet meer tegelijk één zender opnemen en een andere zender kijken. Die andere zenders blijven dan op zwart zonder geluid.Bovendien gaat opnemen alleen via de rode knop op de afstandsbediening , d.w.z. als het tv-programma begint. het instellen van opnemen via de tv-gids doet het ook niet meer. Heeft iemand dit misschien ook gehad en weten op te lossen?
Sinds vandaag verdwijnt ontvangen mail in mijn inbox van zonnet plotseling en is niet meer terug te vinden. Mail uit mijn submappen staan nog wel in de mappen.
Kreeg een email dat mijn @versatel adres vervalt, en dat ik die moet gaan koppelen aan een betaald .nl account. Alleen gebruik die @versatel niet. Ik gebruik alleen mijn @tele2 adres. Bij versatel verwijzen ze mij door naar tele2 aangezien ik tele2 klant ben, maar als ik daar mee wil chatten zijn alle medewerkers bezet en het telefoonnummer 020-7544444 werkt niet. Dus wat nu? De mail van Versatel compleet negeren, of daar wel een .nl adres aanmaken, of…. ik wil absoluut niet dat mijn @tele2 adres verdwijnt, maar zie nu door de bomen het bos niet meer. Mail begint met: Je bent al een tijd klant van Tele2 voor thuis. Bij je Tele2 abonnement heb je het gratis e‑mailadres: a.b.voorbeeld@versatel.nl . Het is goed om te weten dat een tijdje terug onze e‑maildiensten zijn overgenomen door Zonnet. Zonnet biedt e‑maildiensten, hosting en domeinnamen aan. Door deze overname gaat er iets veranderen.Iemand enig idee wat hier mee te doen?
Ik ben zonet gebeld door een of andere man van KPN. Nog een geluk dat ik uberhaupt de telefoon op nam omdat had 'suspected spam’ was. Hij probeerde me glasvezel aan te smeren. Daar heb ik absoluut geen zin in maar hij zei wel dat KPN van plan is mijn internet af te sluiten?!?Ik had hier nog niks over gehoord. Zeker niet van Tele2 dus ik ben maar gaan Googlen. En zodoende op het een en ander aan onthutsende forum vragen terecht gekomen.Heeft deze man nu gelijk en wordt mijn internet waar ik hartstikke blij mij ben de nek om gedraait?Overigens ligt er bij mij maar half glasvezel. Iemand heeft een keer een kabeltje getrokken maar dat is nooit naar binnen doorgelegd. Ze wouden dat doen toen ik op vakantie was dus dat ging niet door. De kabel is inmiddels verdwenen onder de stenen ergens.
Sinds een week, 1.5 week, hebben we last van het feit dat het internet spontaan uitvalt, soms na 30 min actief, danweer een uur, soms 2 uur. Modem lijkt spontaan opnieuw op te starten.Diverse keren stroom modem uit aan aan, minuten gewacht met aanzetten. Blijkt niet te werken.Zeer vervelend, Internet wordt gebruikt om thuis te werken.Vermoeden is dat het spontaan wegvallen van internet erger is tijdens TV kijken
Na ongeveer 15 jaar, zou ik overstappen naarZiggo. Sinds 4 jaar internet met vaste telefoon. Die overstap heb ik, vanwege fouten van Ziggo, vijf maal moeten annuleren. De laatste keer ongeveer anderhalve maand geleden. Ik besloot toen bij Tele2 te blijven. Ziggo heeft toen die annulering aan Tele2 doorgegeven, inclusief mijn nummerbehoud. Ik heb minstens 2 maal per week de helpdesk gebeld. In het begin werd beweerd dat zij die annulering niet haddenontvangen. Ziggo beweerde bij hoog en laag dat Tele2 de annulereing wèl moest hebben, inclusief mijn vaste nummer. De ene keer was het dit, de andere keer was het dat. Maar het vaste telefoonnummer was nog steeds niet geactiveerd. De laatste keer, ongeveer anderhalve weekend er een “ticket” aangemaakt. Eergisteren gebeld : ze waren ermee bezig. Mijn vraag: wat kan ik nu nog doen?
Ik heb momenteel een tele2 internet abonnement en lees dus nu pas op dit forum dat dit uit gefaseerd gaat worden. Ik heb echter niks van tele2 gehoord qua mails. Wel is er een halfjaar geleden in onze straat glasvezel aangelegd, en destijds de offer afgewezen om dit voor mijn huis te doen. (geen idee destijds dat mijn huidige verbinding in de toekomst stopt)Als mijn huidige verbinding echter wordt uit gefaseerd, zou ik dan wel graag weten wanneer dit gaat gebeuren en hoe ik nu over kan stappen op glasvezel als ik destijds de aansluiting heb afgewezen.Nijmegen, 6537PV in tolhuis
goedeavond, mijn moeder van 84 heeft geen beeld meer op haar tv, alle lampjes op de tv ontvanger blijven branden. alles is al diverse malen gereset.In deze topics las ik dat dan de ontvanger kapot is ,kunt u met spoed een nieuwe ontvanger sturen .
Mijn internet thuis is niet stabiel. Om de paar maanden heb ik en periode van ongeveer een week (soms langer of korter) dat het internet weg valt, dit duurt dan enkele minuten, voor het terug komt en daarna weer weg valt. Dit probleem verdwijnt na een paar dagen voor dat het weer mysterieus terugkomt.Ik heb geen enkel patroon kunnen ontdekken. Als het internet weg, brandt het internet lampje van de router niet. Mijn apparaten hebben wel wifi, maar geen internetverbinding. De router aan en uit doen helpt niet. Waar zou dit probleem aan kunnen liggen? Wat kan ik proberen om het op te lossen?
IK maak geen gebruik meer van dit account en er komt alleen nog spam op binnen.Graag aangeven hoe ik dit account kan afsluiten.
Beste tele2, dit weekend zou ik graag VDSL modem willen vervangen met de Fritzbox 7590 , alleen lees ik dat ik daarvoor nog gegevens nodig heb. Zouden jullie die gegevens naar mijn mail willen sturen. De mail verbonden met het klantnummer. Dan kan ik dit weekend ermee aan de slag. Alvast dank
Hallo wie kan mij helpen sinds enkele dagen geeft mijn email deze fout meldinggr.Yvonne
Ik kan niet inloggen op de webmail (cPanel) van een website. Ik heb al van alles geprobeerd, inloggegevens gecontroleerd, instellingen gecontroleerd, en ook bij anderen thuis geprobeerd in te loggen of via mijn telefoon. Niets werkt.De melding die ik krijg is: ‘de aanmelding is ongeldig’Ik kreeg de tip om de poort 2096 via mijn modem (van Tele2) open te zetten. Dat heb ik gedaan en dat werkte eenmalig. De volgende dag(en) niet meer.De provider van de website heeft iets gedaan met de dns-instellingen en zegt verder niets te kunnen doen.Iemand enig idee wat ik kan doen om te kunnen inloggen op deze webmailbox?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.