Skip to main content

Sinds vandaag verdwijnt ontvangen mail in mijn inbox van zonnet plotseling en is niet meer terug te vinden. Mail uit mijn submappen staan nog wel in de mappen.

Hoi @spokkie ,

Is dit email adres nog steeds in gebruik voor jouw vaste Tele2 internet aansluiting?

 


Nee, ik heb geen Tele 2 aansluiting. Ik gebruik alleen webmail van zonnet. Alles werkt wel op mijn mobiel via de outlook-app, maar sinds gisteren verdwijnt dus na een uurtje ieder bericht...gelezen én ongelezen wanneer ik via mijn laptop inlogt...nog nooit meegemaakt! Gelukkig blijven ze in outlook wel staan.


Hoi @spokkie 

Als je geen klant meer bent is er na 6 maanden ook geen ondersteuning meer voor de email. Je kunt je versatel of zonnet adres behouden door een email abonnement te nemen bij www.zonnet.nl.  Zij handelen ook de support af.


Ik heb een abonnenment bij zonnet voor mijn webmail die ik jaarlijks betaal...maar probeer maar eens contact te krijgen met iemand van de klantenservice om even deze vraag te stellen...


Reageer