De Tele2 community stopt op dit domein
Welkom bij Tele2 Thuis
Recent actief
Onderstaande mail is van “Floor109”. Kennelijk was er een oplossing voor een geblokkeerd SMTP mail account. Ik kan namelijk geen outlook mail meer versturen, al weken niet. Wel via de webmail van Tele2. Wat is de oplossing?6 maanden! Dat is zeker een opluchting, ik ben blij dat het weer werkt! Ik moet ook zeggen dat ik het de klantenservice niet kwalijk neem, van de honderden procedures die er zijn is dit er niet een van, valt dus een beetje buiten het boekje en heeft een scherp oog nodig om uit te vogelen door wie en hoe het opgelost kan worden.Het probleem was uiteindelijk omdat je op een blacklist stond op de SMTP server, ik zie bij de terugkoppeling geen reden staan (zou ik voor je kunnen opvragen), maar vaak komt het omdat het verzendlimiet is overschreden.Met een Tele2 e-mailadres mag je namelijk maximaal 300 berichten per dag versturen, voor zonnet/versatel zijn dat er slechts 100.Ik moest vanmiddag ook even grinniken toen ik jullie namen zag, dat kan bijna geen toeval zijn ;)
Dit krijg ik terug in mijn e-mailclient:This message was created automatically by mail delivery software.A message that you sent could not be delivered to one or more of itsrecipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: mja.rust@gmail.com host gmail-smtp-in.l.google.com [142.250.27.26] SMTP error from remote mail server after pipelined end of data: 550-5.7.26 This mail is unauthenticated, which poses a security risk to the 550-5.7.26 sender and Gmail users, and has been blocked. The sender must 550-5.7.26 authenticate with at least one of SPF or DKIM. For this message, 550-5.7.26 DKIM checks did not pass and SPF check for [desli.nl] did not pass 550-5.7.26 with ip: [82.215.18.102]. The sender should visit 550-5.7.26 https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for 550 5.7.26 instructions on setting up authentication. lc9-20020a170906dfe900b0096a7839c72bsi4057679ejc.700 - gsmtp
Ik hoorde dat er veel klachten zijn i.v.m. spam en phishing wat uit jullie naam verzonden wordt.Jullie SPF staat verkeerd ingesteld in de DNS.Dit heb ik ook via twitter gemeld: https://twitter.com/Tele2Nederland/status/1668538615834476545 Het gaat voornamelijk erom dat jullie proberen om meerdere regels toe te voegen en meer dan 255 tekens gebruiken. Dat kan niet en kan eenvoudig opgelost worden door de SPF door te verwijzen.Bijvoorbeeld:v=spf1 include:_spf2.tele2.nlMeerdere regels kan niet en geeft dus problemen.Hierdoor kunnen personen misbruik maken van het tele2 domein.
Ik heb een 550 melding ontvangen en ik heb hier hulp bij nodig. Helaas kan ik geen reacties zien en/ of plaatsen in het centrale topic “550 Sorry, we do not accept connections from you”. Daarom deze losse post.Kunnen jullie mijn mail / IP deblokkeren? Ik verstrek graag meer info in een privé bericht. Alvast bedankt!
Geachte heer, mevrouw,Vandaag ontving ik TEN ONRECHTE van u een email, waarin u aangeeft mijn Tele2 Thuis internet abonnement op 19 april 2022 te beëindigen: “Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beëindigen je abonnement op 19 april 2022. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incassokosten.” IK HEB Tele2 HIER GEEN OPDRACHT OF TOESTEMMING VOOR GEGEVEN! Gelieve dit terug te draaien. Tele2 heeft in de afgelopen jaren reeds 3x ONTERECHT en zonder mijn toestemming mijn Tele2 internet Thuis aansluiting beëindigd. Ik hoop, dat dit niet nogmaals zal gebeuren, anders zie ik mij genoodzaakt stappen te nemen. Tele2 is op de hoogte van de situatie op mijn adres en ik verwacht, dat Tele2 zich aan onze overeenkomst houdt. Ik ben in afwachting van uw onmiddellijke bevestiging, dat ik mijn Tele2 Thuis internet abonnement zal behouden. Bij voorbaat dank, Met vriendelijke groet,Deefeij
Kreeg vandaag een mail van Tele2 met de mededeling dat in januari 2024 ons mailadres van Tele2 komt te vervallen. Of we maar even een vervangend mailadres willen aanmaken. Lekker makkelijk. Leg de poffer maar bij de klant. Vanaf begin Tele2 klant van deze aanbieder geweest en al die tijd hetzelfde mailadres aangehouden. Staat bijvoorbeeld ook al eeuwenlang op het briefpapier en de visitekaartjes. Ook tig abonnementen en registraties. Tele2 maakt zich er wel erg makkelijk vanaf. Los van de hoeveelheid werk (uitzoeken waar Tele2 als registratie is gebruikt), het risico dat er aan onze kant zaken mis gaan en de kosten kan Tele2 ook aanbieden in 2024 de mail automatisch te forwarden naar een door de klant opgegeven mailadres. Geeft in ieder geval wat meer lucht.Wij zijn gelukkig in staat een nieuw mailadres te maken en uit te zoeken hoe we onze oude email, contacten etc. kunnen overzetten naar Gmail. Er zijn echter genoeg mensen die dit niet kunnen en het nu zelf mogen gaan uitzoeken……..Al
beste tele2, community, gisteren heb ik alleen vast bellen opgezegd en in de tussentijd de opdracht gegeven om het telefoonnummer te laten porteren naar een andere aanbieder (VOIP). Dat porteren kan bij de nieuwe provider zelf. Daar lijkt alles goed te gaan. Het internet heb ik niet opgezegd. Kunnen jullie kijken of dit goed is gegaan? Dat alleen dat onderdeel: VAST BELLEN is opgezegd.
Beste mensen van Tele2,Mijn tele2 is al lang geleden opgezegd. Ik ontvang echter nog steeds mail in de webmail.Kunnen jullie mijn mailaccount definitief beëindigen?MVG, Jane
De laatste twee weken valt regelmatig voor korte (enkel minuten) of langere tijd (half uur) tussen 23.30 en 3.00 uur het internetsignaal weg. D.w.z. de vaste telefoon werkt niet en er komt geen internetsignaal binnen. Komt dit door werkzaamheden of zijn er andere verstoringen rond die tijd gaande?
Deze mail vandaag ontvangen. Ik denk nep mail?
Ik zie storingen in Utrecht, maar ik woon in Hilversum Oost (provincie Noord-Holland) en heb ook geen internet. Word hier ook aan gewerkt?
Vandaag 2 mei vanaf 10.30u geen internet meer in Hagestein. Gebeurt laatste tijd wel iets te vaak. Graag snel een structurele oplossing.
Modem is ok. Herstart na 1minuut uit leverd niks op. Geen internet.Ben benieuwd naar de oorzaak en oplossing.Er zijn hier wel graafwerkzaamheden aan het elektriciteits net.
ook in Ede (Gelderland) al paar uur geen internet, valt dit ook onder dezelfde storing?
Sinds gisteren zijn al mijn bewaarde e-mails verdwenen op mijn IPad. Als ik op een bepaalde naam zoek op de IPad (dus niet in de mail) dan vindt Siri wel een e-mail. Het lijkt wel alsof alleen de mails die op de webmail (die ik regelmatig opschoon) toont.
Opeens om 10.30 had ik geen internet meer, router herstart, alle draden bekeken en goed aangedrukt maar het levert niks op. Hebben meer mensen last van geen internet in Utrecht?
Sinds een half uur ongeveer werkt internet helemaal niet, terwijl de wifi verbinding gewoon werkt. Apparaten, modum herstart, maar blijft hetzelfde probleem. Niet voor het eerst vandaag ook
mijn wifi doet het niet. vanochtend helemaal geen internet, nu wel via kabel maar geen wifiuit en aan zetten odum heb ik al gedaan
Heb de tele 2 app geïnstalleerd op mijn nieuwe mobiel maar mij inloggegevens kloppen niet.Als ik mijn @ adres invoer en wachtwoord opvraag zou ik een inlog code toegezonden krijgen, maar wat erook gebeurd deze komt niet binnen op mijn @ adres.Had HEEL vroeger een @zonnet mailadres maar dat zou gewijzigd zijn naar @ outlook Ik weet ook niet wat mijn account gegevens zijn bij tele 2 heb t.v. en mobiel abonnement al heel lang.
21 februari 2023 is de verbinding en mijn abonnement gestopt bij tele2 ivm dat tele2 niet meer verdergaat met het verouderde internet systeem. Ik ga niet over naar tmobile. Heb apparatuur teruggestuurd en nu krijg ik een mail dat er eind maart het abonnement weer wordt geïncasseerd. Maar ik heb geen abonnement meer.Ik hoor deze klacht bij veel andere mensen. Stuur geen rekeningen meer, abonnement is gestopt!
Vraag 1: Mijn decoder met harde schijf voor opnemen etc. geeft steeds vaker problemen en reset dan zomaar. Een enkel keertje is dat niet zo heel erg maar als dat dagelijks gaat voorkomen en mijn programma's worden onderbroken, dan wil ik toch een nieuwe. Hoe kom ik daar aan? En vraag 2 : hoe krijg ik de opgenomen data van deze decoder op een andere schijf ?
Kan iemand mij vertellen wat er met tele2 vertellen aan de hand is
sinds 1-4 02:00 werkt mail niet . Is er ergens communicatie te vinden wanneer de storing opgelost wordt?
Hallo,Ik ben geen klant meer van tele2 dus geen abbonnee nr. Heb wel een tele2 emailadres dat ik voor privé email verkeer gebruik... Ik kan sinds gisteren niet meer inloggen op de webmail die ik al jaren heb . Er staat ook geen mogelijkheid om een ander wachtwoord aan te maken. Ook mijn emailprogramma op laptop en mobiel haalt dus geen mail meer binnen .Ik las ergens dat je tele2 mail geblokkeerd kan zijn vanwege oud te lang gebruikt wachtwoord. Kan iemand van tele2 dit verhelpen? Bedankt
Beste, sinds een paar dagen krijg ik ontzettend veel spam. Het wordt steeds vanuit een andere afzender verstuurd dus per individuele mail de afzender blokkeren heeft geen zin. Het is zo veel dat ik mijn mailbox niet meer overzichtelijk kan houden. Ik gebruik Outlook (Hotmail). Graag hoor ik wat ik het beste kan doen, zonder dat ik een nieuw e-mail adres moet aanmaken. Bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.