550 Sorry, we do not accept connections from you

  • 13 June 2023
  • 1 reactie
  • 29 x bekeken

Ik heb een 550 melding ontvangen en ik heb hier hulp bij nodig.

 

Helaas kan ik geen reacties zien en/ of plaatsen in het centrale topic “550 Sorry, we do not accept connections from you”. Daarom deze losse post.

Kunnen jullie mijn mail / IP deblokkeren? Ik verstrek graag meer info in een privé bericht.

 

Alvast bedankt!

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hi @PsychoseNet, goed om te horen dat je het juiste topic hebt gevonden! Wat apart dat je geen reactie kunt plaatsen. Het topic staat namelijk wel open voor reacties. Maar goed,  geen zorgen, dit topic is ook helemaal prima natuurlijk. Stuur mij maar privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar je vandaan mailt
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

De voorbeelden mogen maximaal 5 dagen oud zijn, anders kunnen we de mails niet terugvinden. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi @PsychoseNet, goed om te horen dat je het juiste topic hebt gevonden! Wat apart dat je geen reactie kunt plaatsen. Het topic staat namelijk wel open voor reacties. Maar goed,  geen zorgen, dit topic is ook helemaal prima natuurlijk. Stuur mij maar privébericht met de volgende gegevens:

  • E-mailadres en IP-adres waar je vandaan mailt
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

De voorbeelden mogen maximaal 5 dagen oud zijn, anders kunnen we de mails niet terugvinden. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer