550 Sorry, we do not accept connections from you

  • 2 November 2022
  • 0 reacties
  • 177 x bekeken
550 Sorry, we do not accept connections from you
Reputatie 7
Badge +12

Tele2 e-mail stopt! 

Binnenkort houdt de Tele2 e-maildienst op te bestaan. Nadat de dienst is gestopt kun je geen e-mails meer versturen en/of ontvangen.

Lees meer op https://www.tele2.nl/emailstop

 

‘550 Sorry, we do not accept connections from you’. Heb je deze melding ontvangen nadat je een @Tele2.nl hebt gemaild? Je bent hier op het juiste adres!

 

Het kan wel eens voorkomen dat je de volgende melding ontvangt nadat je een mail probeert te sturen of wanneer je een grotere groep probeert te mailen. Dit betekent dat jouw e-mailadres en/of IP-adres op de zwarte lijst staat.
 


 

Ontvang jij deze melding? Geen zorgen, via dit topic helpen wij je verder! Jij stuurt ons een aantal gegevens, wij sturen deze door naar onze collega’s, zij lossen het op, en jouw mails komen weer bij de ontvangers aan.

 

Welke gegevens hebben jullie van mij nodig?

We hebben de volgende gegevens nodig om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

  • E-mailadres en IP-adres waar je vandaan mailt
  • E-mailadressen en/of IP-adressen van degenen die de mail niet ontvangen
  • Datum/tijd wanneer de mail ontvangen hadden moeten worden

 

Hoe oud mogen de voorbeelden zijn?

Zorg ervoor dat de voorbeelden die je stuurt, maximaal 5 dagen oud zijn, anders kunnen we de mails niet terugvinden en zou je opnieuw de mail moeten versturen. Let hierbij dus ook rekening met weekenden.

 

Naar wie mag ik deze gegevens sturen?

Reageer in dit topic dat je de 550 melding hebt ontvangen en dat je hier hulp bij nodig hebt. Een moderator zal je vragen een privébericht te sturen met de benodigde gegevens. Zet nooit je privégegevens of andermans e-mailadres in een reactie. Deze staan namelijk openbaar op de Community.

Let op: stuur niet ongevraagd privéberichten. Hier wordt niet op gereageerd en zo voorkom je dat je iemand een bericht stuurt die afwezig is.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn mails weer aankomen?

Zodra een moderator je gegevens heeft doorgezet naar de juiste collega’s kun je uitgaan van 3 werkdagen.

 

Hoe kan ik voorkomen dat ik op de zwarte lijst terecht kom?

Met het hebben van een correcte beveiliging kun je zelf al voorkomen dat je op de zwarte lijst terecht komt:

  • Zorg ervoor dat je virusscanner up to date is
  • Firewalls moeten correct zijn ingesteld
  • Kies een wachtwoord dat moeilijk te raden is

 

Wat als ik op de zwarte lijst heb gestaan?

Wanneer je op deze lijst hebt gestaan en het is opgelost krijg je van ons een password reset link. Zorg ervoor dat je een password kiest die niet je niet eerder hebt gebruikt!

 

'550 Sorry, we do not accept connections from you' ontvangen? Laat het ons in de reacties hieronder weten en dan gaan we voor je aan de slag! 

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer