Vraag 1: Mijn decoder met harde schijf voor opnemen etc. geeft steeds vaker problemen en reset dan zomaar. Een enkel keertje is dat niet zo heel erg maar als dat dagelijks gaat voorkomen en mijn programma's worden onderbroken, dan wil ik toch een nieuwe. Hoe kom ik daar aan?
En vraag 2 : hoe krijg ik de opgenomen data van deze decoder op een andere schijf ?
Beste antwoord door carbear
ik snap goed dat je een apparaat wilt dat gewoon goed werkt! Misschien helpt het om je decoder te resetten? Hier staan wat tips die misschien helpen en anders kun je volgens mij via de klantenservice gemakkelijk een vervangend apparaat bestellen. Zij kunnen je ook helpen met vraag 2 denk ik :)
ik snap goed dat je een apparaat wilt dat gewoon goed werkt! Misschien helpt het om je decoder te resetten? Hier staan wat tips die misschien helpen en anders kun je volgens mij via de klantenservice gemakkelijk een vervangend apparaat bestellen. Zij kunnen je ook helpen met vraag 2 denk ik :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.