Onderstaande mail is van “Floor109”. Kennelijk was er een oplossing voor een geblokkeerd SMTP mail account. Ik kan namelijk geen outlook mail meer versturen, al weken niet. Wel via de webmail van Tele2. Wat is de oplossing?
6 maanden! Dat is zeker een opluchting, ik ben blij dat het weer werkt! Ik moet ook zeggen dat ik het de klantenservice niet kwalijk neem, van de honderden procedures die er zijn is dit er niet een van, valt dus een beetje buiten het boekje en heeft een scherp oog nodig om uit te vogelen door wie en hoe het opgelost kan worden.
Het probleem was uiteindelijk omdat je op een blacklist stond op de SMTP server, ik zie bij de terugkoppeling geen reden staan (zou ik voor je kunnen opvragen), maar vaak komt het omdat het verzendlimiet is overschreden.
Met een Tele2 e-mailadres mag je namelijk maximaal 300 berichten per dag versturen, voor zonnet/versatel zijn dat er slechts 100.
Ik moest vanmiddag ook even grinniken toen ik jullie namen zag, dat kan bijna geen toeval zijn ;)