21 februari 2023 is de verbinding en mijn abonnement gestopt bij tele2 ivm dat tele2 niet meer verdergaat met het verouderde internet systeem. Ik ga niet over naar tmobile.
Heb apparatuur teruggestuurd en nu krijg ik een mail dat er eind maart het abonnement weer wordt geïncasseerd.
Maar ik heb geen abonnement meer.
Ik hoor deze klacht bij veel andere mensen.
Stuur geen rekeningen meer, abonnement is gestopt!
Staat het volgende uitgelegd; "Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat. Heb je je abonnement gewijzigd en ziet de factuur er anders uit dan je gewend bent, kijk dan op deze pagina."
Staat het volgende uitgelegd; "Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat. Heb je je abonnement gewijzigd en ziet de factuur er anders uit dan je gewend bent, kijk dan op deze pagina."
Staat het volgende uitgelegd; "Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat. Heb je je abonnement gewijzigd en ziet de factuur er anders uit dan je gewend bent, kijk dan op deze pagina."
NIET DUS!!! IK KRIJG WEER EEN REKENING IN APRIL. HETZELFDE BEDRAG WEER.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.