Skip to main content

21 februari 2023 is de verbinding en mijn abonnement gestopt bij tele2 ivm dat tele2 niet meer verdergaat met het verouderde internet systeem. Ik ga niet over naar tmobile. 

Heb apparatuur teruggestuurd en nu krijg ik een mail dat er eind maart het abonnement weer wordt geïncasseerd. 

 

Maar ik heb geen abonnement meer.

Ik hoor deze klacht bij veel andere mensen.

 

Stuur geen rekeningen meer, abonnement is gestopt!

Goedemorgen Toto,

 

Als ik de volgende pagina bekijk; https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/factuur-na-opzegging

 

Staat het volgende uitgelegd; "Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat. Heb je je abonnement gewijzigd en ziet de factuur er anders uit dan je gewend bent, kijk dan op deze pagina."


Bedankt voor uw reactie. Dan hoop ik echt dat het hierna stopt.


Ik krijg weer een rekening in april weer hetzelfde bedrag!!! 


Goedemorgen Toto,

 

Als ik de volgende pagina bekijk; https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/factuur-na-opzegging

 

Staat het volgende uitgelegd; "Heb jij je Thuisabonnement opgezegd? Dan ontvang je nog een factuur als definitieve afrekening. Lees hieronder waaruit deze laatste factuur bestaat. Heb je je abonnement gewijzigd en ziet de factuur er anders uit dan je gewend bent, kijk dan op deze pagina."

NIET DUS!!! IK KRIJG WEER EEN REKENING IN APRIL. HETZELFDE BEDRAG WEER. 


Bel morgen even de klantenservice.  Die kunnen in de tele2 vast internet systemen kijken. Mede forum leden, maar ook de moderators kunnen dat niet.


Reageer