beantwoord

Storing in Hilversum Oost

  • 2 May 2023
  • 9 reacties
  • 334 x bekeken

Ik zie storingen in Utrecht, maar ik woon in Hilversum Oost (provincie Noord-Holland) en heb ook geen internet. Word hier ook aan gewerkt?

icon

Beste antwoord door carbear 2 May 2023, 13:25

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hey ik denk dat jouw storing ook komt door de problemen in utrecht:

 


hier houden ze je op de hoogte van updates, hoop dat het snel weer werkt.

(meestal heeft zo’n storing effect op een groter gebied)

Reputatie 7
Badge +12

Hi Pamela, deze problemen vallen inderdaad onder die van Utrecht. Ik hoop snel een update te kunnen geven. 

Bedankt @carbear!

Ze houden ons goed op de hoogte zeg, al ruim twee uur geen enkel bericht. Wat moeten we daar nou mee?! Vakantiedag opnemen dan maar omdat we niet kunnen werken?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @MissMara2, ik snap absoluut dat dit niet ideaal is, maar zoals ook in het topic staat aangegeven, geven we een update zodra er meer bekend is. Op dit moment zijn mijn collega's er dus nog druk mee bezig om de oorzaak en oplossing te vinden. 

Hi @MissMara2, ik snap absoluut dat dit niet ideaal is, maar zoals ook in het topic staat aangegeven, geven we een update zodra er meer bekend is. Op dit moment zijn mijn collega's er dus nog druk mee bezig om de oorzaak en oplossing te vinden. 

Soms is een update geven dat er nog hard aan gewerkt wordt fijn voor klanten, dan weten ze dat er geen storing op de website is met zo'n oud bericht. En als ik mijn postcode ingeef dan krijg ik dat er geen storing is, dat is verwarrend. Wellicht fijn het gehele storingsgebied aan te geven, voorkomt ook onnodige telefoontjes. 😉

Hi @MissMara2, ik snap absoluut dat dit niet ideaal is, maar zoals ook in het topic staat aangegeven, geven we een update zodra er meer bekend is. Op dit moment zijn mijn collega's er dus nog druk mee bezig om de oorzaak en oplossing te vinden. 

Soms is een update geven dat er nog hard aan gewerkt wordt fijn voor klanten, dan weten ze dat er geen storing op de website is met zo'n oud bericht. En als ik mijn postcode ingeef dan krijg ik dat er geen storing is, dat is verwarrend. Wellicht fijn het gehele storingsgebied aan te geven, voorkomt ook onnodige telefoontjes. 😉

@Marciano van Tele2 ik zie dat dat inmiddels is gedaan. Fijn!

Reputatie 7
Badge +12

Hi @MissMara2, ik snap absoluut dat dit niet ideaal is, maar zoals ook in het topic staat aangegeven, geven we een update zodra er meer bekend is. Op dit moment zijn mijn collega's er dus nog druk mee bezig om de oorzaak en oplossing te vinden. 

Soms is een update geven dat er nog hard aan gewerkt wordt fijn voor klanten, dan weten ze dat er geen storing op de website is met zo'n oud bericht. En als ik mijn postcode ingeef dan krijg ik dat er geen storing is, dat is verwarrend. Wellicht fijn het gehele storingsgebied aan te geven, voorkomt ook onnodige telefoontjes. 😉

 

Hi Pamela, absoluut 100% mee eens hoor! Ook dit soort updates zetten we ook zeker altijd in het topic. Het liefst geef ik elk uur een update, maar we zijn met zo veel verschillende afdelingen aan het schakelen, aan het testen, voorbeelden aan het verzamelen en double checken wat de status is, dat het soms iets langer duurt voordat we een update kunnen geven. We willen natuurlijk alleen correcte en actuele informatie communiceren. Ik hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft over de updates en de tijd die ertussen zit. Dat gezegd hebbende zijn de problemen inmiddels opgelost. Bij jou ook? Ik hoor het graag van je! 😊

Hi @MissMara2, ik snap absoluut dat dit niet ideaal is, maar zoals ook in het topic staat aangegeven, geven we een update zodra er meer bekend is. Op dit moment zijn mijn collega's er dus nog druk mee bezig om de oorzaak en oplossing te vinden. 

Soms is een update geven dat er nog hard aan gewerkt wordt fijn voor klanten, dan weten ze dat er geen storing op de website is met zo'n oud bericht. En als ik mijn postcode ingeef dan krijg ik dat er geen storing is, dat is verwarrend. Wellicht fijn het gehele storingsgebied aan te geven, voorkomt ook onnodige telefoontjes. 😉

 

Hi Pamela, absoluut 100% mee eens hoor! Ook dit soort updates zetten we ook zeker altijd in het topic. Het liefst geef ik elk uur een update, maar we zijn met zo veel verschillende afdelingen aan het schakelen, aan het testen, voorbeelden aan het verzamelen en double checken wat de status is, dat het soms iets langer duurt voordat we een update kunnen geven. We willen natuurlijk alleen correcte en actuele informatie communiceren. Ik hoop dat dit iets meer duidelijkheid geeft over de updates en de tijd die ertussen zit. Dat gezegd hebbende zijn de problemen inmiddels opgelost. Bij jou ook? Ik hoor het graag van je! 😊

Het is inderdaad eindelijk opgelost. Na 6 uur heb ik internet. Zijn er mogelijkheden tot compensatie daar ik 6 uur zonder internet zat en niet kon werken?

Reputatie 7
Badge +12

Nee, dit valt binnen de normale fouten die kunnen ontstaan bij een consumenten aansluiting.

Pas vanaf 12 uur storing is er een compensatie vereist.

Reageer