Geachte heer, mevrouw,
Vandaag ontving ik TEN ONRECHTE van u een email, waarin u aangeeft mijn Tele2 Thuis internet abonnement op 19 april 2022 te beëindigen:
“Jammer dat je weggaat bij Tele2. Maar het is jouw beslissing, dus we gaan het netjes afhandelen. We beëindigen je abonnement op 19 april 2022. Vanaf die datum vervalt ook de maandelijkse incassokosten.” |
IK HEB Tele2 HIER GEEN OPDRACHT OF TOESTEMMING VOOR GEGEVEN! Gelieve dit terug te draaien.
Tele2 heeft in de afgelopen jaren reeds 3x ONTERECHT en zonder mijn toestemming mijn Tele2 internet Thuis aansluiting beëindigd. Ik hoop, dat dit niet nogmaals zal gebeuren, anders zie ik mij genoodzaakt stappen te nemen.
Tele2 is op de hoogte van de situatie op mijn adres en ik verwacht, dat Tele2 zich aan onze overeenkomst houdt.
Ik ben in afwachting van uw onmiddellijke bevestiging, dat ik mijn Tele2 Thuis internet abonnement zal behouden. Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Deefeij
Beste antwoord door Floor109
Bekijk origineel bericht