Kan geen emails meer versturen

  • 11 June 2023
  • 4 reacties
  • 104 x bekeken

Dit krijg ik terug in mijn e-mailclient:

This message was created automatically by mail delivery software.A message that you sent could not be delivered to one or more of itsrecipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:  mja.rust@gmail.com    host gmail-smtp-in.l.google.com [142.250.27.26]    SMTP error from remote mail server after pipelined end of data:    550-5.7.26 This mail is unauthenticated, which poses a security risk to the    550-5.7.26 sender and Gmail users, and has been blocked. The sender must    550-5.7.26 authenticate with at least one of SPF or DKIM. For this message,    550-5.7.26 DKIM checks did not pass and SPF check for [desli.nl] did not pass    550-5.7.26 with ip: [82.215.18.102]. The sender should visit    550-5.7.26  https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for    550 5.7.26 instructions on setting up authentication. lc9-20020a170906dfe900b0096a7839c72bsi4057679ejc.700 - gsmtp

Marciano van Tele2 10 maanden geleden

Hi Rusty, je wil natuurlijk gewoon kunnen mailen en daar gaan we je zo snel mogelijk bij helpen! @Floor109 kun jij Rusty hier toevallig bij helpen?

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Rusty, je wil natuurlijk gewoon kunnen mailen en daar gaan we je zo snel mogelijk bij helpen! @Floor109 kun jij Rusty hier toevallig bij helpen?

Ik heb intussen ook mij hosting van desli.nl aan het werk gezet. en daarvan komt de volgende reactie:

Kan je de uitgaande mailinstellingen naar ons doorsturen?
Het lijkt alsof je mail verstuurd via de uitgaande server van Tele2.
Wij weten niet welke SPF record hun hiervoor gebruiken.
Je zou dit aan Tele2 kunnen vragen of je zou mail.desli.nl als mailserver kunnen gebruiken.

 

En ja het is mateloos irritant als emails retour komen van monopolisten vanwege dombo's die het internet persé als crimineel platform willen gebruiken.
En de overheid maar promoten . . . .

Na wat testen en verifiëren van settings bij mijn hosting provider gaan de emails nu weer naar Gmail.
Ik blijft vreemd dat Tele2, wat tot vorige week gewerkt heeft ineens problemen geeft.

Ik kan me niet onttrekken aan de gedachte dat dit te maken heeft met het opheffen van @tele2 email adressen. He zal wel te moeilijk worden en niet genoeg opleveren voor de investeerders.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Rusty, fijn dat je een werkende oplossing hebt gevonden! Ik had je graag zelf geholpen, maar ik heb geen toegang tot onze mail-systemen, dus mocht je toch meer informatie of hulp nodig hebben, wil ik je vragen even contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice via 020-7544444 of via de Chat. Ze staan voor je klaar!

Reageer