Mails verdwenen op iPad

  • 29 April 2023
  • 3 reacties
  • 229 x bekeken

Sinds gisteren zijn al mijn bewaarde e-mails verdwenen op mijn IPad. Als ik op een bepaalde naam zoek op de IPad (dus niet in de mail) dan vindt Siri wel een e-mail. Het lijkt wel alsof alleen de mails die op de webmail  (die ik regelmatig opschoon) toont.

Marciano van Tele2 11 maanden geleden

Hey Wefels, je wil natuurlijk overal al je mailtjes kunnen teruglezen, dus ik help je graag de mails weer terug te vinden op je iPad! Ik heb wel iets meer informatie nodig, zodat ik dit door kan sturen naar mijn collega.

  • Maak je (op je iPad) gebruik van een e-mail client (zoals bijvoorbeeld outlook)?
  • Is er een wachtwoord wijziging geweest waardoor je mail niet meer synchroniseert?
  • Staat auto delete aan? Hiermee worden e-mails automatisch na een x aantal dagen verwijderd.

Ik hoor het graag van je en dan ga ik voor je aan de slag! 😊

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Wefels, je wil natuurlijk overal al je mailtjes kunnen teruglezen, dus ik help je graag de mails weer terug te vinden op je iPad! Ik heb wel iets meer informatie nodig, zodat ik dit door kan sturen naar mijn collega.

  • Maak je (op je iPad) gebruik van een e-mail client (zoals bijvoorbeeld outlook)?
  • Is er een wachtwoord wijziging geweest waardoor je mail niet meer synchroniseert?
  • Staat auto delete aan? Hiermee worden e-mails automatisch na een x aantal dagen verwijderd.

Ik hoor het graag van je en dan ga ik voor je aan de slag! 😊

Hallo, bedankt. 

Om de vragen stapsgewijs te beantwoorden:

Ik gebruik Mail van Apple (standaard op Ipad).

Er is geen Wachtwoordwijziging geweest.

Auto delete, neen.

Zoals ik al schreef, de mail die verdwenen zijn stonden er al maanden/jaren.

Grt.Theo 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Theo, bedankt voor het beantwoorden van de vragen! Ik heb er vanochtend direct weer met mijn collega naar gekeken, maar zij kunnen deze situatie niet verhelpen. Er gaat namelijk iets niet goed met de Mail app/iPad. Ik heb wel direct verder gezocht en ik hoop dat je hiermee verder komt. Op deze website staan een aantal stappen die je kunt proberen om de mails weer correct te synchroniseren. Ook op de support pagina van Apple zelf staan nog wat tips. Ik denk dat vooral het opnieuw toevoegen van je account de oplossing kan bieden. Laat je het me weten of het hiermee lukt? Ik hoor het graag van je! 

Reageer